Olvasgatom a Vatera sajtóközleményét, ami valójában nem több, mint egy sikerjelentés. És mint sikerjelentés, tömény ön-PR. Nem olyan különleges ez, szinte mindenki, aki kicsit is foglalkozik saját szolgáltatásának a "gondozásával", kiad ilyen eredményközlést, ha van mire büszkének lenni.
Elméláztam, mennyire más környezetben indultak 2000-ben. eBay már volt, de a hazai szolgáltatás nehezen jött lendületbe. Persze mindenki bizakodott, még az Index is résztvett valami együttműködésben, de évekig nagy csend volt a Vatera körül. 2004. végéig kellett várniuk, hogy átlépják az 1 milliárdos forgalmat. Összehasonlításképp: tavaly közel 4,9 milliárdos átmenő forgalmuk volt.
Gondoljunk bele: 4-5 évig alig valami, és csak akkor indult meg a szolgáltatás! Ez szerintem nagyon jól mutatja, mennyit is változott az elmúlt pár évben a hazai online környezet. Az első évek eredményei alapján pl. egy lyukas garast nem adtak volna sokan a hazai aukciós piac egészéért, mára pedig az egyik forró befektetési célpont lehet.
Minden szolgáltatásnak eljöhet a maga ideje, a maga sikertörténete. Éppen csak türelem, kellő elszánás és persze olyan befektető kell hozzá, aki kitartó.
Utolsó kommentek