Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A Vizsgálati Osztály jelentkezik, avagy érdekes fordulat Internettudakozó ügyben

Címkék: hiba érdekes

2007.06.08. péntek 11:43 Konrad

Pár hete írtam az Internettudakozóról, melyben etikátlannak és átverésnek minősítettem a tevékenységüket. Bár a cég nem jelentkezett, és nem kérte számon a minősítést, de a kommentek között sok megerősítést kaptam a leírtakra. Érkezett viszont egy nagyon érdekes válasz is: az egyik volt munkatársa a cégnek, aki mint írja a Vizsgálati Osztály volt mintegy két hétig, leírta a tapasztalatait.

Érdekes és vérlázító történet, sokat elmond arról, hogy milyen szinten van (pontosabban nincs) egyesekben az üzleti etika.

És akkor a történet:

Két hétig voltam a cégnél, mint Vizsgálati Osztály. Jó lenne ha tudnának a dologról hasonló munkakörben dolgozó kollegák is.
Munkába állás előtti tréning lényege:
Önéletrajz leadása után minden adatom leadása nélkül alkalmazás feketén.
Maszlag: 1 hét alatt kiderül tudom e csinálni, 3 hét múlva ők is látják mit nyújtunk. 1,5-2 hónap múlva derül ki mennyit is kereshetünk. Bejelentés 1 hónap után. Napi 5 órában nettó 50.000 Ft-tól a csillagoség. A sikeres szerződéskötés kötés esetén 5% a jutalék. Megettem.

 
Stratégia: Az Internettudakozó tesz szivességet az általa megkeresett már weboldallal rendelkező cégnek, hogy szerepelnek automatikusan a rendszerben,
és a mi kiegészítésünkkel "hitelesítésünkkel" szerepelnek a rendszerben. Jelenleg ezen a keresőszóval a lehető legnagyobb számon az utolsó helyen. Ezt garantáljuk, ingyenesen. Ha szeretne előbbre kerülni térítés ellenében meg lehet oldani az adatait átadom az osztályvezetőmnek, én sem árat, nem tudok és egyebként hogy hogy kerültek a rendszerünkbe, hát automatikusan, a Cégbíróság által, /igazából, a netről másolták át szorgos megfélemlített rabszolgák./


Napi 30 hívás a norma, ebből 3 eredményesnek kell lennie mert ha nem stb.
Az utasítás: egyenrangú félként kell viselkedni, nem hallgatjuk meg az ügyfelet nem azért fizetnek bennünket, és egyébként nem vagyunk szociális munkások, kedvességnek emberségnek helye munkánkban nincs. Méghogy a cég pénzén! Mit képzelnek! Csak fizessenek rendeljenek akarják azt a szolgáltatást
amiről nem is tudnak! Ha gondolkodni szeretne, közöljük hogy nem hívjuk vissza arra mi nem fordítunk pénzt és energiát.És egyébként is a magyar ember hülye vagy rosszindulatú.


Én magyar ember vagyok, itt születtem, és tanultam, hobbim Magyarország összes településének bejárása. Nincsenek ellenségeim, és nem is keresek magamnak, hogy rosszindulatú vagyok-e, ezt nem nekem kell eldöntenem. Természetesen egyéniségemnek megfelelően végeztem a munkámat. Csak hát kíváncsi is vagyok, milyen emberi botorság. 10 nap múlva megkérdeztem mikor lesz fizetés, ingerült lekezelő válasz, hogy merek a főnökömre rátámadni. Ha ennyire szükségem van a pénzre akkor hetente kapok fizetést. Csak egypéldányos hülyeségeket kérdeztek a kérdőíven, az első napon. A lapját olvastam, és elkezdtem nyomozni, a hitem, és minden félszegségem elmúlt,

Biztos ami biztos mikor egyedül voltam, jó pár fényképet és hála a mobilomnak videófilmet is készítettem. Ez a cég kíválóan tud rejtőzködni. Csak a bérelt irodai cím nyilvános.

Kádár Péter nem létezik.
A tulajdonos neve sem publikus.

Utána mivel támadási felületet nem adtam, a napi normát és az eredményeket is hoztam, (a saját egyéniségemmel), a főnököm, csak a kettőnk közötti félelem nélküli viszony kialakulása miatt, sok sikert kívánt a következő munnkahelyeimen. A bérem, végül is ez volt a célom, fejléc, nélküli szintén egy példányos átvételi elismervény aláírása után átvettem. Győzelem!!! Ajaj Feketemunkás voltam ! Hallott már ilyet? Kereshetek megint bármi munkát, de ha nem sértem meg, bármiben ha bajba kerül térítésmentesen magyar emberhez méltó tisztességgel állok a rendelkezésére.

Tisztelettel
Nagy Tünde
call centeres vagy ügyfélszolgálati munkatárs, vagy adminisztrátor, vagy telefonos munkatárs ahogy tetszik.

A beszámolót nem állt módomban részletesen ellenőrizni, így kérem nem tényként, hanem véleményként kezelni a fentieket. Valamiért én elhiszem, hogy a fentiek pontosan fedik a valóságot...

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8294882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2007.06.08. 12:25:39

Nem tudom nem hibáztatni azokat, akik igénybe veszik ezt a szolgáltatást, utána pedig panaszkodnak.

Ha úgy gondolják, megéri nekik, miért ne rendelnék meg.

Ha úgy gondolják, meg lettek vezetve, miért nem figyeltek jobban... miért rendeltek meg valamit, amiről fogalmuk sem volt, mit is takar valójában...

Egyébként folyamatosan az az érzésem, hogy a sztoriban, amit "Nagy Tünde" előadott, valami nagyon nem kerek.

Másrészt magam is tudnék ehhez hasonlóakat mondani pl a webfejlesztés területéről, megrendelői oldalról.

Xnews 2007.06.08. 12:34:35

Mindenesetre lassan megér a sztori egy Homáros post-ot is! ;)

Mária 2007.06.08. 13:06:11

Ez sem piskóta:

www.virtualisplaza.net/kereskedo.php

Árlista, stb persze sehol... hagy tejeljenek a hülye kereskedők egy személyre szabott agymosás után...

Mária 2007.06.08. 13:10:22

Most látom... IE-ben nem is látszik a szöveg vége :)))

Raha 2007.06.08. 14:34:33

Nagyon mélyre nyúltál, sok sikert!

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.08. 17:59:51

Ahogy minden területen vannak az életben szélhámosok, ezen a területen is.
Meg kell tanulni józan ésszel gondolkodni laikusként is és akkor nem lesz annyi felháborodott becsapott ember, meg talán a szélhámosok száma is csökken.

Nagy Tünde 2007.06.08. 20:54:19



Köszönöm Longhand!

Kedves Mária!
Ne legyen olyan szigorú, gondoljon a falusi turizmusra, a szarufésűkészítőre, a nádtető készítőre, a kőfaragóra stb. Nem akarnak butának tűnni, mert nem azok! Megélni akarnak mindenáron, és hisznek abban hogy előbbre juthatnak. Honnan sejthetnék hogy a személyre szóló maszlag nem az ő érdeküket szolgálja, sajnos eleget beszéltem ahhoz hogy tudjam legtöbbjüknek nincs Internetjük.Ők az igazi célpontok .

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.08. 22:15:18

Bár nem Rád utaltam Tünde, hanem a megvezetett hirdetőkre, de ha már így megszólítottál...
Elhiszem, hogy nem pénzügyi vita vezetett a szakításhoz, hanem az hogy etikátlannak tartottad e remek kompánia munkáját.
De arra azért figyelj, hogy most magad ellen is vallasz, mert két hétig Te végezted ezt a munkát, része voltál a cégnek (ha feketén is), Konrádnak meg semmibe nem tellik kitenni a leveled, de szívni Te szívhatsz miatta, bocsánat a csúnya kifejezésért.
Tényleg csak jóindulatból mondom.

Mándó Milán 2007.06.08. 22:58:46

Megnéztem én is a virtuális plázát, na jó nem töltöttem le, de amúgy én nem dőlnék be, pl ezért:
ha tudnak ilyen 3D-st csinálni, akkor a honlapjuk mért olyan "tyukfing".
Semmi kreativitás...ezt a honlapot még egy általános iskolás (7.es) is megtudja csinálni félóra alatt, én legalábbis ebből indulok ki először. (pedig ahogy látom compute.hu csinálta asszem)
Amúgy én is gondolkoztam ezen, jó 5let ez a pláza dolog, de én 3szintestet terveztem először, csak a megvalósítás hiányzott, jah meg a tőke :D

attaboy · http://www.vicceskep.com/ 2007.06.08. 23:48:48

Koszonom, nevtelenul is ezt a beszamolot, jo tudni az ilyesmit!

ManiAc · http://apech.hu 2007.06.09. 08:08:28

Ebben semmi hihetetlen nincs szerintem.

Nézzétek meg egy hirdetési újság állás rovatát. Azzal van tele, hogy dolgozzon otthonában, válaszborítékért, mindenféle hülye neveken nevezett házaló, illetve MLM jellegű rendszerek (ügyfél-kapcsolattartó, szervező, stb.), ingatlanügynök, pénzügyi tanácsadó, de fizess előbb egy tanfolyamért... stb.

A legtöbb ezek közül csupán etikátlan, néhány meg szó szerint bűncselekményt valósít meg.

Egy idő után már nem érv számomra, hogy akit becsaptak vessen magára. Azért csak egyezzünk meg abban, hogy az is hibás, aki tudatosan és üzletszerűen átver másokat.

Mégis mi baja lehetne ebből Tündének? Az ilyen cégek nem fogják feljelenteni.. elég kellemetlen is lenne, ha besétál a rendőrségre a nem létező Kádár Péter és azzal kezdi, hogy felvett valakit feketén...

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.09. 13:44:00

"Azért csak egyezzünk meg abban, hogy az is hibás, aki tudatosan és üzletszerűen átver másokat."

Semki nem akarta felmenteni a céget, nem erről volt szó.

"ha besétál a rendőrségre a nem létező Kádár Péter és azzal kezdi, hogy felvett valakit feketén..."

Majd besétál helyette egy másik létező aki azt mondja, hogy csak rágalom az egész történet.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.09. 14:35:40

ps.: azért nem baj, ha ilyen dolgok nyilvánosságra kerülnek, Tündét meg majd megvédjük a nyilvánosság erejével :), de nem árt óvatosnak lenni szerintem ...

Szombat 2007.06.09. 16:43:44

az a probléma, hogy aki erre a blogra ellátogat, az biztos, hogy a minimális, kellő felkészültséggel már rendelkezik, ami immunitást biztosít számára az ilyen átverésekkel szemben (ha már olyan kulcsszavakat használ, amikre ez a blog jön föl a googleban, vagy olyan más blogot, honlapot olvas, ami szintén a témába vág, stb.), úgyhogy ez a post sem a mundér becsületét nem védi, sem nem figyelmezteti az esetleges célcsoportot.
az mondjuk nagyon jó, hogy ötletet lehet belőle meríteni, hogy kinek a kárára érdemes "tényfeltárós, nyílvánosságrahozós, botrányos...stb." média hacket elkövetni, amivel némi nyílvánosságra, és szimpátiára lehetne szert tenni:D

ManiAc · http://apech.hu 2007.06.09. 17:07:33

Persze, Tündét ezután bilincsbe verve a cellájába kísérik... ti se gondoljátok komolyan.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.09. 17:46:16

Ugye Te sem gondolod komolyan, hogy ezt gondoljuk?

devizakozep 2007.06.09. 23:31:43

akkor miert utalsz ra longhand? ;-)

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.09. 23:55:54

Inkább nutass rá konkrétan devizaközép miben különbözik a véleményünk, úgy könnyebb megbeszélni ;)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.06.10. 01:09:47

Időközben kaptam pár kiegészítő infót, úgy is mondhatom, bizonyítékot. Miközben továbbra is mindössze a kommentekből és egy e-mail címből ismerem Tündét.
Egy biztos: informátort nem adok ki, ha helyzet van, akkor sem.
Majd ha elfajulnak a dolgok, küldjetek csomagot, állítólag nem túl izgalmas a "benti" koszt...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.06.10. 08:57:19

Longhand: nem mondanám. Egyszerűen csak az újságírói etika mondatja velem, és persze a saját érdekem is: a publikálás az én felelősségem.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.10. 09:32:54

Mi az, van benn internet? :)
Na jó, abbahagytam a hülyülést, ez így tényleg korrekt ahogy írod.

Longhand* 2007.06.10. 09:34:58

Épp' dicsérni akarlak és azt látom ki vagyok moderálva. No sebaj.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.10. 16:48:31

No ha mégsem ban meg jól eltereltem a témát, akkor kicsit a lényegről is.
Szóval..., "Vizsgálati Osztály" meg "lakossági bejelentés". Ha tippelni kellene a 'kommunikációs osztály' vezetőjeként egy nyugdíjazott, korábban állambiztonsági szervnél dolgozó illetőt tudnék elképzelni ehhez a szinvonalhoz. Félig vicc persze, de kizártnak sem tartom, mert össze is cseng azzal, hogy az utóbbi időben egy új réteg megjelenését vélem felfedezni az internetes marketingben, ők pedig a nyugdíjas kor határán vagy azon túl járó hölgyek. Saját weblapjuk van és mindenféle jó termékeket kínálnak rajta.
Nincs persze ezzel semmi baj, ez az internet itten ahol jár egy mikrofon mindenkinek a kezébe, van elég frekvencia hozzá.

Tünde 2007.06.10. 23:09:33


Hát lőtt, talált, süllyedt!
A munkáltatók, ahol eddig jártam,
nem a szüleitek voltak, a gyermekeik!
44 éves létemre 2 szívműtét után, egy agydaganatos 23 éves gyermekkel a hátam mögött, korlátolt agyammal, sportból vállalok el ilyen munkákat, mivel van kellö frekvenciám és biztosíthatlak addig nem halok meg amig weblapom is nem lesz hozzá.És ez nem panasz!!!
Több hozzászólásom nem lesz, sok sikert gyermekeitek felneveléséhez, jó egészséget, hogy legyen mindíg mitől félnetek (mert ugye akkor van valamitek), és köze nincs ehhez a politikának, csak az etikának.

Tünde

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.11. 00:27:50

Jól félreértettél, nem téged értettelek a képzeletbeli 'kommunikációs' osztály vezetőjének, mivel tippem szerint kb. egy személy lehet az összes "osztály" a cégnél ,max. 2, meg vannak az alkalmazottak.
Meg azt sem gondolom, hogy a Te szellemi terméked a "vizsgálati oztály" meg "lakossági bejelentés" kifejezések.
Én sem szólok hozzá többet ígérem azzal talán kiengedsz, bár egyáltalán nem állt szándékomban megbántani Téged.

ManiAc · http://apech.hu 2007.06.11. 08:48:04

Tudok egy tuti jó reszelős torta receptet...

Mária 2007.06.11. 10:48:46

Reszelős torta... mármint a reszelő mint töltelék???

gsm900 · http://www.gsm900.extra.hu 2007.06.11. 13:13:56

Aki fizet az a hibás,én elküldtem a 3-ik hivás utánn.

Amitakarsz 2007.06.26. 21:31:45

Sziasztok,

Szeretnék én is pár szóval hozzá\\\"fintorogni\\\"
Valamikor szintén a Internettudakozó lelkes, harcos munkatársa voltam. Szégyentelenül elkértem a pénzt szintén olyan emberektől, akik hittek nekem. Amikor elkezdtem foglalkozni az internet rejtelmeivel, sajnos semmit nem konyítottam hozzá, és az IT tanításai alapján szereztem meg első tapasztalataimat. Eszembe sem jutott kételkedni annak tisztaságában, és értékében.
Aztán jöttek az ügyfelek, akik tőlem sokkal képzettebbek voltak a témában és nagy erőkkel igyekeztek felvilágosítani, hogy pl létezik olyan kifejezés, hogy STATISZTIKA!!!
na erre kértem én is, hogy \\\"van nekünk?\\\"
Mondták, hogy van, és hogy az annyira király, hogy ha a felét letagadom biztonsági megfontolásból, még akkor is mi vagyunk a legjobbak. elhittem
Az ügyfelek is hasonló dolgokat élnek át. Nem értenek annyira hozzá, mint amennyire jól képzik hazudni a munkatársakat.
Aztán kiderült még pár dolog,
pl:
-\\\"f-apu\\\"-nak fontos, hogy a könyvelő nagy sebességgel tudjon eltüntetni egy céget
-\\\"f-apu\\\" elfelejti fizetni az adókat, meg a számlákat /ennek következtében többször kellett költöznie, mint egy vándormadárnak 100 év alatt
-\\\"f-apu\\\"-t kicsit kergeti a hatóság, ezért pl az útlevele sem nála van, hanem mint a katonaságnál a rosszkatona eltávkönyvén, valahol egy páncélszekrény mélyén a rendörségen, vagy valamilyen hatóságnál
-\\\"f-apu\\\"-t néha megyagyalják, hol ezért,- hol azért
De \\\"f-apu\\\"-t ez mind nem érdekli, mert üzletembernek valja magát, és törtet, és könyököl, és pénzt szerez, és kiskirályként él, és nem panaszkodik, hogy valami fáj, vagy nem tud aludni.
néha lecseréli az emberállományt, de csak akik nem beavatottak, mert van néhány ember, akit nem tud sem kirúgni, sem megfenyegetni....mert \\\"sokat tudnak\\\"
Sajnálom, hogy valaha is ott dolgoztam, sajnálom, hogy tudva-tudatlanúl lehúztam a cégeket. Azóta is internetezek, és nem merem az ott megkötött kapcsolatokat feleleveníteni.
Tündének azt tanácsolom, hogy élje tovább az életét, néha segítse az interneten dolgozók munkájának tisztántartását.

Üdv

Amitakarsz

Ahazfi 2007.07.28. 07:58:34

"Biztos ami biztos mikor egyedül voltam, jó pár fényképet és hála a mobilomnak videófilmet is készítettem. Ez a cég kíválóan tud rejtőzködni. Csak a bérelt irodai cím nyilvános."
Ezt csak most olvastam , kedves Tünde!
Maga egy 007-es Tünde Bond,Gratulálok!
Rettegjenek magától a további munkaadói...Ki küldte magát a Cégre?
A KGB?CIA?FBI?
Nem lóg ki a lóláb?
Lehet, hogy Maga tehetségtelen, vergődik a magyar valóságban és közben videózik, ráadásul még a fizetését is megkapta, nem semmi, további jó gyalázkodást!

Fair Play 2007.08.03. 11:35:00

Tegnapi kommentjeim törölve lettek személyeskedésért, bocsi érte mert egy kissé indulatos voltam. Az a legnagyobb gáz, hogy az összes kb:70-80 db... gyűjtőportál/adatbázis fedőnéven futó átverős Cégek sokkal jobban megélnek a lehúzásaikból, mint a tisztességes, ügyfélorientált, információ áramláson, alapuló, technikákat alkalmazó Cégek. Ami a legszomorúbb, hogy itt több száz milliós bevételtől esik el a tisztességes on-line piac, a többi többszáz, vagy milliárdos kár abból a pusztító piacszántásból gyökerezik, amivel sárba tiporják az Ügyfelek bizalmát, és a szakma jó hírnevét.
Bízom benne, hogy ahogy annak idajén a csomagküldő piacon is felállt egy érdekvédelmi szövetség, igen szigorú etikai szabályokkal, és követelményekkel, úgy ez hamarosan jellemző lesz az on-line piacra is, így vetve ki magából a vámszedő hiénakutyákat.

... 2007.08.07. 19:01:46

Most nézem, hogy a cegkapu nem jön be per pillanat. De az is ugyanaz a design:-) Vajon csak a design?

sztyopa 2007.08.15. 23:16:48

Sziasztok,

Deja Vu:

www.meteora.hu avagy www.webkep.hu

www.cegkapu.hu avagy www.cegnyilvantarto.hu

és még sorolhatnám a sok weboldalak közötti hasonlóságokat.

Üdv.

Hoffmann András · http://www.virtualisplaza.net 2007.08.23. 15:49:47

" Mária 2007.06.08. 13:06:11
Ez sem piskóta:

www.virtualisplaza.net/kereskedo.php

Árlista, stb persze sehol... hagy tejeljenek a hülye kereskedők egy személyre szabott agymosás után... "

Te Mária nevű senki! Lehet, hogy szűk szőke agyaddal nem tudod fel se fogni, amit írok. De a pláza felfuttatására ingyenesen, lettek a kereskedők, be linkelve. Nem várom, hogy megértsed, mert eddig ilyennel még nem találkoztál. A pláza díjmentesen üzemel a kereskedő meg szabadon dönthet, hogy fent legyen vagy nem. A Két hónap letelte előtt kap egy ajánlatot a további fentmaradás árairol. Amit ha elfogad fent marad, ha nem akkor tisztelettel búcsút veszünk tőle és semmivel nem tartozik. Vagyis fent volt ingyen két hónapig. Ez persze le is van írva csak te ezek szerint vak is vagy de ezt is elnézem. Szóval az etikátlan üzleti magatartást pedig viszautasítom, az rád jellemző nem másra.

Mária 2007.08.23. 16:14:13

Mindig az igazság az, ami a legjobban fáj?

}:-)

Hoffmann András 2007.08.23. 16:45:42

Csakhogy te nem igazságot írtál hanem rágalmaztál. Talán el kelett volna olvasnod ami az oldalon van. De látom benned semmi emberi nincs mert a téves, hamis, következtetést nem beismered hanem szajkózod. Ez olyan utszéli stilus. Nem várom el, hogy felfogd, ez neked nehéz.

Hoffmann András 2007.08.23. 16:48:46

De látom az etikával tényleg gondod van. Még szerencse, hogy nem te vagy az igazság letéteményese. Annyi lenne a világnak.

Mária 2007.08.23. 16:57:53

Kedves András!

Ha te ezt így élted meg, elnézést kérek.

M.

Mária 2007.08.23. 17:01:12

Ha Te ezt így élted meg, elnézést kérek.

(Konrádtól is, ha ez 2x fog megjelenni.)

Ésszel gondolkodó · http://www.freemail.hu 2007.09.13. 19:52:25

Kedves \\\"Jóakaratú Emberek\\\"! Vádolni könnyű, sárdobáláshoz nem kell egyetem. Az odalátogató napi sokezer ember, az ott hirdetők is köszönik jól vannak. Nem korlátozottak, nem bolondok, nem ment el az eszük, teljes tudatában több éve hűségesek, biztosan azért mert tisztességtelenül bántak velük, nem? Felnőtt emberek írogatnak ide állítólag... Sok szót nem érdemel ez az oldal. Van aki szereti és használja az Internettudakozót és van aki nem szereti. Ennyi. Ha valaki nem szereti, csak ezért ne hazudja le a csillagokat is az égről, ha lehet! És egy apró, ám de igen fontos tény: a hozzászólások alaphangját az onnan sértődötten eltávozott és még mindig ezen hisztiző volt munkatársak adták...no comment! Biztos, hogy voltak cégek a 200ezres adatbázisban, akiket nem megfelelően látott el egy ott dolgozó, nade ez alapján megítélni egy 7 éves vállalkozást az a pofátlanság csimborasszója! Mindenkit a legnagyobb tisztelettel arra kérek, hogy alaptalan vádakra, sértődött vagy amúgy is agresszív cégvezetők szavára ne adjon. Nézze meg a statisztikákat, kérdezze meg a webaudit vezető elemzőit és utána mondjon az Internettudakozóra bármi rosszat, ha tud. Mégegyszer mondom, lehet dobálózni, de egy valamit diszkréten megjegyeznék: Az Internettudakozó az egyik legtisztességesebb és legddinamikusabban fejlődő üzleti portál. Volt, van és lesz is! Lehet vitatkozni, de nem veszekedni és magunkból kivetkőzve lejáratni! Mindenkit a maga hozzászólása minősít! A tisztességtelen hozzászólások magukért beszélnek, már is túl sok időt fecsérelt rájuk az idelátogató... Üdvözlettel: Egy ésszel gondolkodó

DuDe 2007.10.05. 11:29:56

Csak egy apróság...Hoffmann Andrástól szeretném tisztelettel megkérdezni, hogy mire fel használ ilyen hangnemet bárkivel(!) szemben? Mária állított valamit, és ha ez nem így van, azt elő lehet vezetni sokkal elegánsabban, kultúráltabban, és összességében ember módjára. A kritika nagyon hasznos dolog, és inkább átgondolni kéne, mint élből visszatámadni - még akkor is, ha a feltevés esetleg nem jogos.

Elhiszem, hogy Subba népe kiakasztott (subba.blog.hu/2007/10/04/a_taho_jeans_farmerszepsegversenye), de én a helyedben elgondolkoznék a stílusodon.

B 2007.12.19. 17:36:16

Még egy apróság gyerekek...... talán a reklám hasznos is lehet egyes vállalkozóknak....hiszen ha beírod a keresőbe pl: kőműves, megjelenik az onlinetudakozó/kőműves/kiss pista....

B 2007.12.19. 17:38:25

De lehet ez cégtudakozó, cégkapu, cégnyilvántartó, stb....
Szóval lehet ez egy teljesen jó dolog is, mindenki eldöntheti, hogy kéri -e a szolgáltatást vagy sem!!!!

Weinreich László - Blogsuli.hu · http://www.blogsuli.hu 2008.03.29. 16:51:30

Üdv!

Kaptam egy linket ma erre az odalra, hát átnéztem! Jó a témavezetés, - bár magam a
www.blogsuli.hu/?p=29 címen egy kicsit más oldalról közelítettem meg a dolgot.

... én csak az oldalak, a domainek előfordulását és pagerank értékeit elemezgettem.

... egy biztos: Ha egy téma úgy 9 hónapig fenntartja az érdeklődést, akkor lehet mögötte valami! ;-)
(Persze minden tiszteletem a tisztességes üzleti portáloknak, a linkgyűjteményeknek és a webes hirdetési odalaknak is, hiszen csak-csak színesítik az internetes kinálatot!)

antiktrezor 2009.02.19. 22:31:22

Üdv.

Kb. egy éve regisztráltak az egyik ilyen cégnyilvántartó oldalra (gondoltam jót igértek), kaptam szmlát róla, amit mint minden számlát a könyvelőmhöz vittem, ott is van.
Körülbelül 2 hete hívtak, hogy hééé hát figyeljek már mert le fog járni az egy éves szerződés. Jó akkor hosszabbítsuk meg. Nade rá kb. 1 héttel hívott egy másik hang, hogy a másik hírdetésen le fog járni, szóval jó lenne ha meghosszabbítanám. Nem is gondoltam ilyet, megnéztem az oldalt és kétszer volt fent ugyanaz a hírdetés. Ja és két számlát kaptam :-D Na itt telt be a pohár. És azzal az ürüggyel hívnak fel ilyen s**r cégek vagy mik, hogy az adatokat egyeztessék. Szinte minden nap hívnak ilyen cégek, szerintem ezek egymás oldalairól leskelődnek, hogy aki szerepel valamelyik oldalon, az biztos akar majd az övéken is. :-D
Lehet nem ide tartozó dolog, de hasonlóképpen terjesztenek most termékeket is.
Egy kedves hangú hölgy hívott, hogy küld nekem néhány termékmintát és még ajándékot is tesz a csomagban és van 8 napom kipróbálni. Gondoltam (mint általában a termékminták) küld egy apró csomagot, pár apró kis mintával (láttunk már ilyet pl. sampon, vagy parfüm stb.) és az ingyenes és amelyik tetszik akkor veszek nagy kiszerelésben. Mindvégig árról nem esett szó.
Hát nem, ez nem így működött ám, hanem pár nap múlva hív egy másik hölgy, és aztmonta megkaptam é a számlát, mert nagy szüksége volna a pénzre, jóvóna ha átutalnám és ha nem kaptam meg akkor átküldené a számlát e-mailben vagy faxon, nah átküldettem faxon és mint kiderült, pár apró aerosol-os tisztítószereket küldtek normál kiszerelésben korábban és ezeknek az ára amúgy bruttó 199.693 Ft és most csak 59.880 Ft ba kerül a csomag. Ma is felhívott egy nő, hogy elutaltam e az összeget és felháborodottan közöltem vele, hogy nem kell nekem ez a rakás s**r, mer az aerosol mérgező és környezetszennyező, meg amúgysem. Dehát ő nem tudja törölni stb. stb.
Hú jó hosszút írtam, szóval tessék vigyázni!!!
Mit tehetek ez ügyben?
A végén még azt mondják, hogy 2 csomagot kértem és egyikről levélben másikról meg faxon küldték el a számlát és fizessem ki mind a 2 összeget, de akkor asztalborítás...
Szép napot mindenkinek.


süti beállítások módosítása