Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nem kispálya

Címkék: ajánló weboldal

2008.02.12. kedd 16:07 Konrad

Nem látom kívülről, hogy vajon a Sanoma vezetése vagy pedig Szávuly Krisztián személye az ok, de tény, hogy a Startlapot is tulajdonló kiadó nagyon erősen bekezdett az idei évben az online piacon.

A lap.hu körüli jogi helyzet rendezése csak egyfajta előjáték volt, majd megjelent az új FigyelőNet, és most látom, hogy ezzel nincs vége a tavasznak: ők a főszponzorai az egyik legfontosabb tavaszi konferenciának, az immár harmadik alkalommal megrendezett Web 2.0 Symposiumnak. Sőt, egy díjat is alapítottak direkt olyan webes ötleteknek, amelyeknek kellhet a kezdőlökés pénzben és ismertségben.

Ez a díj a Szupernóva-díj. Akinek van már működő webes szolgáltatása, és azt 2007-ben indította el, nézze még és pályázzon - a bírálók személyi kompetenciája mellett ugyanis a nagyon sok jelentkező tehet hitelessé egy-egy ilyen ötletet. Márpedig ez a díj egy nagyon fontos díj lehet a hazai piacon: egyrészt valós segítség lehet a győzteseknek, másrészt beindíthat egy folyamatot, amely megmutatja, valóban vannak értelmes és működő ötletek idehaza is. Ez pedig végső soron befektetőket jelenthet, azaz pezsgést és növekedést.

Ehhez most nincs semmi más dolga a vállalkozó kedvűeknek, mint indulni a pályázaton. Sok sikert előre is!

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr75336439

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mark.hu 2008.02.12. 22:41:54

Megvásárolt Web 2.0 konferencia?Ma több blog (pl. Doransky, Konrád, ) is beszámolt, hogy nyilvános az idei Web 2.0 konferencia programja. Nosza én is gyorsan megnéztem, hogy mi lesz idén a téma. Látom ám, hogy a következő címmel kezdődik az ebéd utáni els…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szávuly Krisztián · http://ujmediablog.sanomabp.hu/ 2008.02.12. 17:21:04

Köszönjük a bejegyzést és természetesen várjuk a sok-sok jelentkezőt a Sanoma Szupernóva-Díjra!

Egy dologra ugyanakkor mindenképpen szeretné reflektálni, mégpedig, hogy a Sanoma Újmédia Divíziójának eredményei több, mint száz munkatársunk kemény munkájának eredménye.

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2008.02.12. 19:12:04

Nagy ceg, nagy huho, nagy kampany es egy igenytelen oldal hozza:
benjamin.hu/2008/02/12/sanoma-szupernova-dij/
Szerencsere a HTML es kep hibak mar ki lettek javitva.

Lehet, hogy en ertettem felre valamit de az alapito okiratban levo:
"Eredeti ötlet
Az üzemeltető által pályázott honlapok filozófiájában, technológiájában, formatervében, vagy látogatói körében önállú kreatív elgondoláson alapuló eredeti, egyedi jellegűnek kell lennie, amelyhez a megnevezett szempontokból hasonlíthatón sem magyar, sem külföldi példa nem található. Az ötlet eredetiségéről a pályázó nyilatkozni köteles és ezen nyilatkozatáért felelősséggel tartozik."

kitetel, elegge leszukiti a lehetseges jelentkezok listajat, sot, hogy pontosabb legyek: VAN VALAKI AKI EZEK ALAPJAN JELENTKEZNI FOG?

Kivancsi leszek kik, mivel indulnak!

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.02.12. 21:42:25

A díj szép, de ha lett volna tavaly ilyen oldal (tavaly kellett indulnia ugye), akkor szerintem hallottunk volna róla már, nem? (plusz Benjamin kifogásaival is egyetértek).

prospero 2008.02.12. 23:40:02

a blogter nem tamogatja a rendezvenyt es nem veszunk reszt rajta (Doransky bloggerkent, magankent szerepel) -- ezt devizanak irom foleg

Piedone · http://www.kiszeltunde.hu 2008.02.12. 23:40:53

Legfontosabb tavaszi konferencia? Te észnél vagy?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.02.12. 23:49:49

Piedona, mondj másikat. A témában. Fogok egyébként írni a konfról, de előbb kicsit "rápihenek", nem ok nélkül...

Nikita 2008.02.13. 00:32:04

A blogter nem vesz részt az eseményen, mert szponzorként sem engednénk be. Miskolczy Csaba meg nem fér bele a meghívottak körébe. De ezzel ő is tisztában van. Doransky személyét bloggerként hívtuk meg.

nikita 2008.02.13. 00:35:14

Konrad: lesznek még tavasszal fontos konferenciák! Az IMA interaktív marketing konferencia szintén webes témával jelentkezik áprilisban. A Brand Festival (republic of art) április végén jön ki szintén a netes (digitális) konferenciájukkal. Csermely Ákosnak májusban lesz a Média Hungáriája, aminek szerintem sok köze lesz az internethez is, nem csak a televíziózáshoz.

És gondolom lesz még jópár, én ezekről tudok.

Nikita 2008.02.13. 00:39:05

de ettől függetlenül Szávuly Krisztiánhoz csatlakozva én is köszönöm a postodat

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.02.13. 00:40:05

nikita, igen, tudom. Ezeket. De az előző évek alapján netes témában a web 2.0 volt az, amit én fontosnak éreztem. A Média Hungária az maradjon a tévének, a Brand Festival sem tisztán net. Az IMA más kérdés - de lesz idén?

devizakozep 2008.02.13. 01:20:10

prospero, nekem ? miert? engem aztan nem zavar ha az egesz blogter ott van , vagy ha tamogatja akarja. maganugy.

nikita hozzaszolasa(i) joval viccesebb(ek) ennel.

"mert szponzorként sem engednénk be"

mivan ??? :))

mark.hu · http://mark.hu 2008.02.13. 08:03:07

Ahogy az arukereso.hu-t sem hívják meg az árukeresős kerekasztalra...

pollner · http://soreo.biz 2008.02.13. 12:01:04

Tavaly a Média Hungária első napján jobbnál jobb előadások foglalkoztak az internettel.
(Nem szponzorált "előadások", hanem nagyon színvonalas külföldi és hazai SZAKMAI előadások.

prospero 2008.02.13. 12:17:13

deviza - igen, látod a blogtert már nem engedik be egy web2-es konferenciára :-))

természetesen az egyik elsőként induló, hazai web2-es cégként sok sikert kívánunk az eseményhez, sok résztvevőt és szakmailag koherens vitát. szerintem az esemény üzletileg jó lesz, ehhez gratulálok (komolyan)!

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2008.02.13. 12:40:57

prospero: belepovel azert bemehetsz? :)))

prospero 2008.02.13. 12:47:53

ahová nem hívnak, vagy nem látnak szívesen, oda minek menjek? magánként nem szokásom

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.02.13. 17:14:04

Meghajolva az érvek előtt, a fenti bejegyzés alábbi mondatát:
"ők a főszponzorai a legfontosabb tavaszi konferenciának"
erre módosítom:
"ők a főszponzorai az egyik legfontosabb tavaszi konferenciának"

pollner · http://soreo.biz 2008.02.13. 19:49:36

Rita-Nikita tanulhatna Wolf Gábortól. Marketing Szuperkonfrernciára 250.000 Ft a beugró és ebben nincs benne a francia saláta... Még senkit sem hallottam sírni-ríni sem a program, sem az ár miatt.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2008.02.13. 20:31:18

pollner: a marketing szuperkonferenciára nem akarnak menni az itt és máshol kommentező bloggerek, akik nem tudnak ennyi pénzt kifizetni belépőre. De az még olcsó is, a Stamford Global ennél kétszer ennyi pénzért szervez marketing, digitális és hasonló konferenciákat 3-400 résztvevővel. De mint már említettem, teljesen mindegy, amikor 5600 ft volt a belépőjegy, az is mindenkinek baromi drága volt, legalább 25 postban drágálták, mégis eljöttek rá 230-an, tavaly ugyanennyien, mi hasonló létszámmal elégedettek leszünk.
Ha a program nem teszik, nem kell eljönni rá. Néhányan úgy viselkednek itt, mintha kényszerítenénk Őket, hogy befizessék a jegyárat és végigüljék az előadásokat. Benjamin, Pollner és mindenki: Ismétlem újra és újra, ha nem tudod megfizetni az árat és/vagy nem tetszik a program, akkor ne gyere el. Senki nem kényszerít rá.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2008.02.13. 20:49:40

Még valamit az árról, tényleg azt kéne mindenkinek megértenie, hogy a téma megválogatja a résztvevőket. Ez a konferencia nem kispénzű egyetemistáknak szerveződik. Pontosabban lesznek ilyen résztvevők is, de ők ingyen jönnek a mi terhünkre blogolni. És jöhetnek kislétszámban egyetemisták 10 ezer forintért.

A mi cégünk legutóbbi rendezvényére 69000 Ft+áfa volt a jegy, és pollner szavaival élve senki nem sírt-rítt az ár és a program miatt. www.ap.hu/rendezvenyek/emoney2/program.html

szponzorokról: minden konferenca szponzorkonferecia. Ha egy cég támogat, akkor elő is ad. Nincs olyan támogató, aki úgy szponzorál, h nem ad elő. A szponzor a piaci legnagyobb szereplői, előadása, részvétele mindenképpen fontos és számottevő. A legnagyobb piaci szereplők tudnak szponzorációra pénzt fordítani, a mi esetünkben az MT Csoport, a Sanoma, a Microsoft és az IBM. A szponzoraink egyben stratégiai partnereink, továbbá számos esetben mi adtuk meg, h miről beszéljenek, ők csak elfogadták. Így volt ez Winklernél, Simónál. A Winkler előadás például hamarabb volt a programban (doransky találta ki!), a szponzoráció hónapokkal később érkezett kérés nélkül! Simónál hasonlóan.

Az IBM-nél és a Microsoftnál együtt találtuk ki. Az origósok hozták az előadásaikat, viszont semmit nem fognak a saját portáljukról beszélni. De ezenkívül lezs még vagy 10 előadás és kerekasztal, amiben szintén nem ülnek szponzorok.

végezetül, akinek érdekes a program, azt várjuk szeretettel. A munkahelyek számos esetben kifizetik a konferenciabelépő árát, érdemes próbálkozni.

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2008.02.13. 20:56:19

nikita: doranskynal mar valaszoltam neked :)

Amit sokan nem ertenek, nem vilagos: KI A CELKOZONSEG? ha nem a "kispénzű egyetemistáknak" (akik egyebkent elojohetnek a nagy otletekkel) akkor kik???

Az arukereso.hu -t a Sanoma diszkvalifikalta? vagy hogy van ez? :)

Hagyjuk sok sikert a konferenciahoz!

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2008.02.14. 08:20:00

Benjamin: a kérdésedre már válaszoltam. Az arukereső meghívásával nem foglalkoztam eddig, de a marketingvezetőjükkel folytatott beszélgetés után már nem is fogok.

devizakozep 2008.02.14. 09:58:46

te nikita, azert hallod e hogy miket beszelsz ??

"ők ingyen jönnek a mi terhünkre blogolni"

a te TERHEDRE blogolni b+ ??? mikor ingyenreklamot csinal ?

meg "nem tudod megfizetni az árat"

segitek: van itt egy vastag reteg aki nem AKARJA megfizetni az arat. mert egy gagyi programert es verunalmas eladasokert (ha 20 perces katyvaszt lehet igy nevezni) nem AKAR megadni 50k-t mert baromira nem eri meg. de ez tulkeppen valoban maganugyuk. igazad van. ha nem tetszik nem kell eljonni. ebben egyetertunk.

amde: konkretan emlekszem, mikor ezen "szerencsetlen ingyenelo kukabuvar homeless " bloggerekhez konyorogtel, hogy jajjgezaim mi legyen az anyaga a "konfenecianak". a tavalyi penzkeresetedet veluk dobattad ossze.
beloluk elsz, most meg lenezed oket?

istenem. szanalmas.

edsanya, ugyanolyan kommunikacios problamaid vannak mint 2 eve prosperoeknak voltak.

dontsd el hogy mit akarsz!

egyszeru penzkeresos pr konferenciaturizmust ?

semmi problema (tenyleg) ! csinald.
nagszeru penz van benne.
tuti a vasarlokor, hisz mint ahogy te is felismerted, a cegek ugyis delegaljak az aktualis 4 oltonyos kisokost. beveteled meglesz, utozongenek el lehet mondani, h SIKERES volt a konferencia.

viszont akkor ne mond, h "szakmai", meg web2, meg 20 percben micsoda erdekessegek (es ujdonsagok) hangzanak majd el 3 ember szajabol. NE vard el, h a szakma (mert tudod a bloggerek akiket most lenezel nem kulon allatfaj, ugyanazok a csavok nyomkodjak a gombokat itt, akik a netes cegeknel dolgoznak, meg akik ezt a szakmat felepitik), szoval ne vard el hogy segitsenek neked ingyenreklamban, segitsenek neked temavalasztasban, meg h tulkeppen ok csinaljak meg mindazt amit neked kellene. pogacsat barki tud rendelni.

dontsd el mit akarsz. egy seggel 2 lovat nem lehet barmekkora is az.

ez itt fent mind ingyen volt.

pollner · http://soreo.biz 2008.02.14. 19:42:30

A 80-as években a Svábhegyen nyílt meg a Fonográf Szabadidő Központ. Zárkörű klub volt, teniszpályákkal, szaunával, bárral és "exkluzív" közönséggel és elég komoly tagsági díjjal. Idővel teljesen elnéptelenedett, mert R.M. "főszervező" állandóan piszkálta az embereket, hogy ezt ne csináljanak, meg azt ne csináljanak, így viselkedjenek - úgy viselkedjenek...
(Bocs, de Nikita online ámokfutásáról ez jutott az eszembe.)

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.02.14. 22:50:17

Nikita: az lehet, hogy a Wolf Gáboros marketing konferenciára nem akarnak menni a bloggerek, mert nagyjából nem is a bloggerek Gábor célközönsége.

Ellenben a Wolf Gábor-fémjelezte marketing oktatás az elmúlt pár év alatt elért egy nagyon-nagyon magas színvonalat, ami bizonyítottan hozzájárult nem egy, nem kettő kkv sikeréhez. Kialakult ott egy olyan, meglehetősen erős réteg, amelyik meghallja, hogy Gábornak új terméke, konferenciája, whateverje van, automatikusan a pénztárcájáért nyúl.

Kívánom, hogy a Web 2 Symposyumok is kialakítsák a maguk hasonló rétegét, amelyik az árat sem kérdezi, csak menni akar rá mindenképpen.


süti beállítások módosítása