Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Goldenblog 2008

Címkék: blog ajánló blogring

2008.06.03. kedd 21:59 Konrad

Hiába bújsz, hiába futsz,
félelemmel nem sokra jutsz
nem menekülsz, legfeljebb tűrsz
egy szavunk téged padlóra küld

Csak azért teszem, hogy el ne felejtsd
kell, hogy értsd a lényeget
ellenünk te semmit nem, nem tehetsz

Nem félek én, ha van még remény,
hogy elvégezzem a küldetésem
felállok én, bár erőm kevés,
de nem csaphatom be önmagam

Csak azért teszem, hogy el ne felejtsd
kell, hogy értsd a lényeget
nem mindig a vesztes a gyengébb

Minden, minden ütést állnom kell, minden, minden ütést állnom kell állnom kell!

Beatrice : Hiába bújsz

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr78502199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prospero 2008.06.03. 22:55:05

tisztelettel megjegyezném, h a zsuri osszetetele kapcsan nem indokolt ily magaslatokba helyezni a nevezést es barmely kommunikaciot. En javasoltam volna kozeleti vagy mediaszakemberekbol allo zsuri osszeallitasat, nem pedig a szervezoket biznam meg eme odiummal

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.03. 22:59:09

prospero, azért ez a dalszöveg és nem saját írás van itt, mert a véleményem ez is kifejezi, de talán kevésbé sértő :-/

prospero 2008.06.03. 23:17:37

éreztem én a szofisztikált áthallást, ezért gondoltam pallérozottabb kommentet tuzok a pennámra :-)) naná, értem

hunterbear 2008.06.04. 00:42:19

Valahogy ez a golden nem akar kialakulni, hiába telnek az évek, nem gyors lefolyású a gyermekbetegsége. A zsűri... hát, igen. Az azért komoly kérdéseket vet fel. Nem hozok példát, mert akármelyik kategóriát nézem, az elég kellemetlen, hogy egy olyan sincs sehol, aki legalább középszinten valóban a terület kompetense lenne. És hát ennél nagyobb távolságtartás lenne ildomos, ha a HVG a gazda, hogy ne mindenhová az ő újságíróit nyomja be.

Na mindegy. Ilyen, amikor a mainstream reklámértéket kovácsol az alternatív dolgokból.

Mária 2008.06.04. 08:06:16

Nagyjából arról szól, hogy hülyítsünk be minnél több félamatőr naiv statisztát, a versenyzői és a szavazói oldalról is, majd adjuk oda azt a *rva laptopot valamelyik csókosnak?



süti beállítások módosítása