Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Politika 2.0, Obama 1.0

Címkék: web2 onlinemarketing ajánló polblog

2008.06.06. péntek 22:29 Konrad

Úgy tűnik, megvan az USA első színes bőrű elnökjelöltje. Innen, az óvilágból nehéz felmérni ennek a jelentőségét, de talán gondoljunk bele: alig negyven éve még külön busz vitte egyes déli államokban a fehéreket és a feketéket.

De hogyan lehetséges, hogy a viszonylag fiatal, nagy tőkével nem rendelkező, kevesek által támogatott Obama jelölt lehetett olyan valakivel szemben, aki nemcsak nagyon ismert, hanem még pénze is van (volt a kampány elején...)?

A vajszínű árnyalat blogban igen találóan megvan a megoldás:

Obama a fiatalsagot, a progresszivitast kepviseli, tapasztalatlansaga - fokeppen a fuggetlen gondolkodok kozott - meglepo modon elonynek bizonyult (nem lehet kapcsolatba hozni hibasnak bizonyult politikai dontesekkel, zavaros lobbi-erdekekkel, megkerdojelezheto intezmenyi tamogatottsaggal, stb.) es szinesborusege valahogy a fiatal nemzedekben mindig erosebben jelenlevo nyitottsagot es toleranciat sugallja. Mindezek a tulajdonsagok leginkabb abban a tarsadalmi retegben talalnak visszhangra, amelyik az új média: a blogok, a hirportalok, a kulonbozo social network-ok, videomegosztok legnagyobb fogyasztoja. Barack Obama az elso olyan elnokjelolt, aki nem utolsosorban az Internet igen intenziv, szakerto es kovetkezetes alkalmazasaval jutott el ilyen messzire. (Kicsit ironikus nüansz, hogy ellenfelenek ferje volt az elso, aki a 92-es kampanyban eloszor hasznalta az email-t, mint kampanyeszkozt. Ehhez kepest Hillary most nem latszott komolyan venni az idok szelét, szavát és szagát.)

Aztan. A folsorolt Web 2.0-s lehetosegek az idei kampanyban letfontossagunak bizonyultak a penzfolhajtasban is (ld. pl. Ron Paul nagy napjat). Obama kampanypenzenek nagy resze kis-adomanyokbol (200 dollar vagy kevesebb ...) jott ossze: ha jol emlekszem, majdnem 60 millioval tobbet szedett igy, kis cimletekben ossze, mint Hillary. Ebben az Internet (es persze a media) altal kozvetitett rock-sztár státusz nem kis szerepet jatszott.

Most gondoljunk bele a fentiek fontosságába. ... Megvan? Az internet, a közösségi média, mint politikacsináló eszköz. Van súlya. Jelentősége. Ereje.

Olyan 4-6 évvel vagyunk lemaradva. 2010-ben még nem fog dönteni az internet, bár már fontos lesz. De azt gondolom, aki kicsit is előrelátó, már most készülhet 2014-re. Legalább kezdjen el tanulni.

Van még idő. Van még idő?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5507541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fiukapresszobol · http://fiukapresszobol.blog.hu 2008.06.08. 13:08:30

"Az internet, a közösségi média, mint politikacsináló eszköz. Van súlya. Jelentősége. Ereje."

Hát van. Nálunk a polgármester, mikor kampányolt, készített weboldalt is hozzá. Lehet, hogy nem ettől nyert, de rá szavaztak a legtöbben a fiatalabbak is. (a teleházas Imre készítette neki a weboldalt, ő csak mondta, hogy mit írjon bele, az igaz)

Jó, ez nem éppen az amerikai elnökválasztás, de kicsiben azért mi is tudunk már ezt azt:

Igaz, hogy nem a szomszéd falu, de például múltkor néztük az interneen, hogy Csór polgármestere példának okáért rendszeresen blogol.

/ csor.hu/polgarmester_naploja /

Bíztató, nem?

Ölelünk mindenkit:

Fiúk a presszóból
www.fiukapresszobol.blog.hu

stirlic 2008.06.09. 00:05:08

Barack Hussein Obama - nak van pénze!!!


süti beállítások módosítása