Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Emberibb arcú szolgáltatás

Címkék: érdekes etarget

2008.09.01. hétfő 23:31 Konrad

Az internetes szolgáltatások személytelenek. Van weboldal, van design, de ritka az, hogy valamilyen arc társul hozzá Ez valahol érthető is, hiszen cél az egyszerűség. De ha a bizalmat szeretnénk megszerezni, esetleg erősíteni (mélyíteni), akkor érdemes azért megszemélyesíteni egy-egy oldalt.

Itt vannak például a tanácsadói blogok: ha valaki üzletépítési céllal csinálja, akkor ki kell raknia az arcát. Én is ezt teszem, nem véletlenül. (Rám is köszönnek néha vadidegenek. Nem akarnék celeb lenni, ha szabad kérnem...)

Most éppen az ETARGET váltott emberibb arcra. A regisztráció után azonnal a bájos (és egyébként kellően felkészült) Kovács Anikó személyes köszöntője és nem utolsó sorban a fényképe köszönti az új ügyfeleket (már önmagában ezért is érdemes lehet regisztrálni, hehe). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Érdekes lépés, és úgy gondolom hatásos is. Mindjárt másképp állunk a szolgáltatáshoz, és amint esetleg kérdésünk támad, már nem egy személytelen ügyfélszolgálati telefonhanggal kell beszélgetnünk, hanem Anikóval. Hát nem jobb így nekünk?

Tényleg, ha a regisztrációnál megkérdeznék a felhasználó nemét, akkor női felhasználó esetén Kálmán Tamás is köszönthetné az új ügyfelet...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr43644131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Gábor 2008.09.02. 09:09:15

Konrád.
Ez az Ötlet nagyon tetszik. Megszemélyesítés...hmm. Nagyon okos.
Gyorsan be is építek magamnak ilyet.
Köszi az ötletért.

üdv P.G.

pollner · http://soreo.biz 2008.09.02. 09:57:38

Ami a személyességet illeti, teljesen igazad van. (Egy jó példa a marecoingatlan.hu, ami szinte teljesen erre épít.

Nem értek viszont egyet azzal, hogy egy szolgáltatói oldalon (ami nem partner- vagy társközvetítő) az érdeklődő neme szerint kellene tanácsadót delegálni. Szexista a megközelítésed, ami szerint Kovács Anikó bájos (mellesleg a szakmához is van valami köze), Kálmán Tamás bájairól viszont nem teszel említést!:)

global 2008.09.02. 12:43:42

jó az ötlet, de van már néhány erre irányuló törekvés a magyar piacon..

Saleshouseoknál a kontakt nevek és elérhetőségeknél ott a fotó is, pl:
sanomaonline.hu/cgi-mod/ad.php?group=ugyn
origo.hu/adhouse/kapcsolat.html

Illetve szintén jó példa a Budavár Tours, ahol a LiveHelp segítségével látod, hogy kivel chatelsz éppen, ki ad neked utazási ajánlatokat.
www.budavartours.hu/kapcsolat/utastajekoztato.asp

Iron1 2008.09.02. 14:08:21

Jó ötlet. Mondjuk ebben az szokott vicces lenni, mikor nem valódi, hanem sablon (értsd: netről leszedett) arcot raknak ki fejhallgató-mikrofon szettel.

boki · http://design.graffiti.hu 2008.09.07. 10:18:36

Origósoknál pl. vicces lenne, ha belinkelnék az iwiwes adatlapjukat :)


süti beállítások módosítása