Az internetes szolgáltatások személytelenek. Van weboldal, van design, de ritka az, hogy valamilyen arc társul hozzá Ez valahol érthető is, hiszen cél az egyszerűség. De ha a bizalmat szeretnénk megszerezni, esetleg erősíteni (mélyíteni), akkor érdemes azért megszemélyesíteni egy-egy oldalt.
Itt vannak például a tanácsadói blogok: ha valaki üzletépítési céllal csinálja, akkor ki kell raknia az arcát. Én is ezt teszem, nem véletlenül. (Rám is köszönnek néha vadidegenek. Nem akarnék celeb lenni, ha szabad kérnem...)
Most éppen az ETARGET váltott emberibb arcra. A regisztráció után azonnal a bájos (és egyébként kellően felkészült) Kovács Anikó személyes köszöntője és nem utolsó sorban a fényképe köszönti az új ügyfeleket (már önmagában ezért is érdemes lehet regisztrálni, hehe).
Érdekes lépés, és úgy gondolom hatásos is. Mindjárt másképp állunk a szolgáltatáshoz, és amint esetleg kérdésünk támad, már nem egy személytelen ügyfélszolgálati telefonhanggal kell beszélgetnünk, hanem Anikóval. Hát nem jobb így nekünk?
Tényleg, ha a regisztrációnál megkérdeznék a felhasználó nemét, akkor női felhasználó esetén Kálmán Tamás is köszönthetné az új ügyfelet...
Utolsó kommentek