Pár hete szólt Kálmán Tamás, hogy körvonalazódik egy együttműködés a Facebook-kal. Konkrétan az, hogy aki hirdet az ETARGET-en, az meg tud jelenni a Facebook-on is. Azzal, hogy 100 ezer körüli magyar felhasználója van a Facebooknak (és ugye van már magyar felülete is), egyre fontosabb szereplővé vált a piacon. És bár van saját hirdetési rendszere, de az egyrészt csak dombornyomott kártyával érhető el, másrészt kényelmetlen is egy kisebb cégnek ezt külön kezelni.
Egyébként kipróbáltuk és használjuk a Facebookot közvetlenül is, egyelőre vegyes tapasztalatokkal.
Tehát aki hirdet az ETARGET-en, az mostantól az általános linkek közt ott találja a Facebook-ot, és a hirdetéseit ott is kiteheti, ami aztán azoknak jelenik meg, akik Magyarországról (magyar IP-ről) lépnek be. Az talán fontos lehet, hogy a szöveges hirdetés jelenik meg, kép illetve logó nélkül.
A megszokott szöveges hirdetés mellett van még egy lehetőségünk, mégpedig 160x600 pixeles hirdetés megjelentetése. Ezt viszont nem a hirdetési rendszeren, vagyis a www.etarget.hu oldalon keresztül tehetjük meg, hanem az uzlet@etarget.hu címre kell levelet küldeni, ha ilyet szeretnénk, vagy szólni kell az ügynökségnek, aki egyébként a kampányt kezeli (vagyis például nekünk).
Utolsó kommentek