A hír végülis elég rövid:
Az Ipsos-Gemius konzorcium nyerte az online közönségmérési tendert
Nade az a folyamat, amíg ide eljutottunk... elvileg már a legnagyobb forróságban, a nyár elején kellett volna eredménynek lennie, és mégis, csak most vált publikussá, hogy ki nyert. Pedig ez egy igen fontos tender, azt kell mondjam, minden komolyabb online marketinges, médiás, reklámos munkáját valamilyen módon befolyásolni fogja. Nézzük, miért is:
A döntéshozatalban résztvevő és a szerződéskötési folyamatba elsőként bekapcsolódó cégek az Arcus Interactive Group, a Carnation, a Fastbridge Hungary, a Kirowski, az MC MediaCompany, a MEC Interaction Hungary, a MindShare, az OMD Hungary, a PGM Hungary, az Adaptive Media, az Axel Springer Online, a CEMP, az Evomedia, a Habostorta Csoport, az Inform Média, az Origo, az R-time és a Sanoma voltak.
Persze még szerződéskötés, meg kell pár hét, hogy az egész "tárgyiasuljon", de azért látszik, hogy új világ lesz. Legalábbis elméletileg.
A témára, azt gondolom, még vissza fogok térni!
Utolsó kommentek