Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Keltető

Címkék: blog

2010.09.06. hétfő 22:53 Konrad

Amikor jópár éve a Blogter indult, érdekes folyamat volt megfigyelhető: a Blogteren elinduló, ott valamekkora nyilvánosságot kapó blogok néhány hónap múlva elköltöztek saját domainre. Hogy ennek az volt-e az oka, hogy nem tetszett nekik a Blogter felülete, vagy egyszerűen csak kellett a nagyobb szabadság, nem lehetett egyértelműen megmondani. Az biztos, hogy a Blogternek nem volt eszköze megtartani ezen embereket.

Aztán a Blog.hu valami egészen elképesztő és addig szokatlan nyilvánosságot biztosított azzal, hogy az Index.hu címlapra történő kerülés lehetőségét felvillantotta a bloggerek előtt. Így nagyon hamar piacvezetővé is vált, és számtalan blogot be is futtatott. A blogok pedig mára az életünk részévé váltak, nem valami különleges exhibicionista kinövésnek tartjuk azokat, hanem tartalomnak.

És a Blog.hu jó sokáig meg is tartotta a blogokat, hiszen a címlap ott van.

És mégis. Egyre több olyan blogot látok, amelyik költözik. Ez persze nem tömeges jelenség, de néhány megerősödött blog kilép a Blog.hu-ról és saját domainen folytatja. Pont mint a Blogter esetében anno: a Blog.hu nem tudja vagy nem akarja megtartani ezeket.

De ha jobban belegondolunk, ez valahol érthető folyamat. A blogszolgáltatók egyfajta inkubátorként rengeteg dologban segítik a bloggereket. Rendszert adnak alájuk, nyilvánosságot biztosítanak, és néha a háttérben a jogi védelemben is közreműködnek. De aztán ahogy egy blog felnő, úgy szeretné a gazdája önállónak látni, és mint egy kismadár, kirepül. Nem beszélve arról, hogy egy önálló blognak már nem kell kötődnie az Indexhez, nem kell megosztania a hirdetési helyeket, könnyebben szervezhet magának bevételeket, ha ügyes.

Persze nem mindenki lép. Ki lustaságból, ki érdekből, de marad. De az inkubátor funkció így is tettenérhető. És ez talán nem is baj: a nagy blogszolgáltatók sokat segítenek a civil tartalmak létrejöttének. És ez máris ezerszer több, mint amit bármely állami vagy politikai szereplő az elmúlt évtizedekben megtett ezen a területen.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr242276415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.09.07. 01:48:28

A sajátdomain-re költözés nem feltétlenül jelenti a kirepülést, a motor ettől még gyakran marad az eredeti szolgáltató.

vagy nem?

Mária 2010.09.07. 02:54:59

Nem törvényszerű, hogy egy erős blog saját tárhelyről menjen.

Nagyon ismert angol nyelvű blogok a wordpress.com inkubátorában indultak és ott is maradtak, még csak a saját domaint se tartják fontosnak, sőt, mintha egyfajta presztízs lenne a menőknek, hogy a wordpress.com aldomainje alatt blogolnak.

Ez csak nálunk egy ostoba hozzáállás, hogy biztos nem is vagy komoly ember, ha nem a saját domained alatt barkácsolsz :)

zsuzskaa 2010.09.07. 12:19:56

a blog.hu egész jó reputációra tett szert, talán leginkább a hirdetési bevételek állnak a motiváció mögött

Merras · http://miyazakijun.hu 2010.09.07. 12:41:04

Nem lehet az, hogy egy idő után az index címlapos forgalom már nem motiváló a bloggereknek? Egy-egy kiemelés persze hoz 2000-4000 körüli egyedit, jelentős bounce rate-el, szignifikáns mennyiségű trollal és elsőzővel. Az igazán érdeklődő réteg meg feliratkozik RSS-re, vagy visszalátogat címlap nélkül is - ha megvan ez a jó minőségű olvasótábor, akkor meg már nem feltétlen van szükség a magas látogatószámra.

Ha valaki fejében van egy biztos elképzelés arról, hogy hova akar fejlődni a blogjával, akkor onnantól kezdve akármilyen blogszolgáltató rendszerét szűknek fogja érzeni - egy telepített WP-t meg minimális tudással is nagyon jól testre lehet szabni, csilliárd egy jó plugin van majdnem minden problémára.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.07. 14:58:58

@Merras: igen, ha már megvan az alap ismertség - akár 3-4 címlap miatt - akkor már könnyebb. Ezért inkubátor: segít, ad olyat, amit egyébként nagyon nehéz megszerezni (forgalom, 10 perc hírnév), és aztán tovább lehet lépni.

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2010.09.08. 10:56:27

Én meg épp most tegnapelőtt döntöttem, hogy ha sikerül, megyek a blog.hu-ra a zentaxival. Elegem van a saját domainből. :)


süti beállítások módosítása