Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Google Rádió, Budapest!

Címkék: google üzlet

2010.09.28. kedd 13:56 Konrad

Amikor tavaly decemberben Peresztegi Zoltán kicsit váratlanul felállt és otthagyta a Google Magyarország vezetői székét, akkor azt gondoltam, majd lesz gyorsan más helyette, megvan már az új vezető, tudják, mit akarnak.

Nem tudták.

Elkezdték keresni az új embert, aki majd átveszi a "Google Magyarország" nevet Zolitól. És akkor itt álljunk meg egy gondolatra.

Miközben a Google úgy néz ki, mint a világ egyik leglazább cége, és évekig bírta tartani a legbarátságosabb jelzőt is, addig a valóság azért nem ennyire álomszerű. Mert bár az igazán jó programozókat felveszik papír nélkül is (de azért kell a papír, na), addig az olyan szintű vezetői poszt, mint a hazai Google vezető, már nem lehet akárki. A Google pontosan meg is mondja, ki lehet: van egy listájuk, hogy mely iskolák azok, amelyek közül legalább az egyikben tanulnia kellett (és azt be is kellett fejeznie). Ezen a listán nem nagyon van magyar iskola...

Így tehát bár nagyon sok jó szakember megfordult a felvételi beszélgetéseken (neveket most és később se mondanék, de tényleg jó szakemberekről van szó), mégis kiestek, mert nem volt meg a megfelelő iskola. Így aztán a merítés sokkal kisebb lehet. Ezt mindenképpen figyelembe kell venni, főleg a fejlemények láttán!

Tehát elkezdtek keresni, és ugye a Google keresésben jó, világelső, így találtak is. Azt, hogy mennyire optimális a találat, majd a következő évek megmutatják. Elsőre ugyanis nem tűnik szakmailag felkészültnek az új vezető, Heal Edina, legalábbis pl. Google AdWords vizsgája sincs (legalábbis a sajtóanyag alapján). Sőt, úgy általában online cégeknél tapasztalata sincs.

De akkor miért őt? Mert egyrészt rendelkezik a megfelelő iskolával, másrészt az USA egyik legnagyobb médiabirodalmának hazai vezetője volt. Mert bár itt k.európában az Emmis International nem mond sokat, de az USA-ban, ahol döntöttek a vezető személyéről, nagyon jól ismerik. Tehát tökéletes ajánlólevél ez egy ex vezetőnek az új vezetői pozícióra.

Persze az új vezető várhatóan hozza a saját kapcsolatrendszerét is - és Heal Edina kapcsolatrendszere nagyon jó. Persze én most azt jósolom, hogy a fókusz meg fog változni. Kevésbé lesz középpontban a hazai kkv piac, jobban a nagyvállalati, és ráadásként az ügynökségekkel való - az utóbbi években folyamatosan javuló - kapcsolat is sokkal gördülékenyebbé válhat.

Azt majd meglátjuk, hogy Heal Edina fog-e előadásokat tartani és nyilvános beszélgetésekben részt venni, vagy kiadja ezeket a feladatokat - végső soron neki vezetnie kell, nem színpadon szerepelni, nem azt várják tőle.

Van tehát új ember, ismét van vezetője a hazai Google-nek. Meglátjuk, fog-e ezzel változni bármi!

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr522329557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HochenTroll 2010.09.28. 14:15:10

"nem tűnik szakmailag felkészültnek az új vezető, Heal Edina, legalábbis pl. Google AdWords vizsgája sincs"

:DD döntsd már el, hogy az papírok ellen vagy mellett érvelsz:D

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.28. 14:18:27

@HochenTroll: se pro, se kontra. Leírtam, mi van. A véleményem ebben nincs benne, legalábbis tudatosan biztos nincs benne.

HochenTroll 2010.09.28. 14:33:21

@Konrad: 2 mondat lenne ez a bejegyzésed, ha nem lenne benne a véleményed. "tudatosan biztos nincs benne." mindig meg tudsz nevettetni.

Clicker · http://www.klikkmania.hu 2010.09.28. 14:47:21

"végső soron neki vezetnie kell, nem színpadon szerepelni, nem azt várják tőle.”

szerintem meg pont fordítva: a magyar Google nem akkora szervezet, hogy agyon kelljen vezetni (már csak ha azt nézed, h eddig is ment magában 8 hónapig)

tehát szerintem nem véletlen, hogy egy PR-es is kezd az új fönőkkel. ő is elsősorban “kifelé” üzenet

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.09.28. 14:48:39

@HochenTroll: dontsd mar el hogy most kritizalsz vagy vihogsz.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.09.28. 14:49:29

Egyebkent a cikk jo es erdekes, kivancsi vagyok hogyan fog alakulni a magyar Google.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.28. 14:49:59

@Sziebig Peter: a vezetés nem az emberek vezetését jelenti csak. Majd az új vezető kávézgat veletek meg a nagy cégekkel, a PR-os szövegeket ír, a korábbi csapat meg jár konferenciákra. Vagy azt gondolod, hogy Edina jelenlegi felkészültsége alkalmassá teszi egy szakmai vitában való részvételre?
Pl. összeeresztenéd Széll Andrással? :D

tjp 2010.09.28. 15:54:29

Oooo 32 dollaros kerdes, vajon jelentkezett-e berenyi kalman a posztra!

Clicker · http://www.klikkmania.hu 2010.09.28. 15:56:21

Pl. összeeresztenéd Széll Andrással? :D
LIKE!!!!!! :DDD

én csak abból indulok ki, hogy anno a Zoli feladata volt a konferenciázás vagy akár oktatás, tehát ha majd beletanult, persze.

de akkor egyetértünk: a fő feladata a “kávézgatás” lesz

ricco 2010.09.29. 00:06:37

Szerintem az Ogilvy, McCann Erickson, Sláger Rádió stb. mind szakmába vágó ha már úgyis arról volt szó, hogy a tv meg az online közeledik. Az AdWords vizsga ezen a szinten irreleváns. AdWords kamányt valszeg nem fog építeni.

mig8 (törölt) 2010.09.29. 06:23:32

Konrád, én a gyakorlatot nem érzem korrektnek. Ugyan nem feltétlenül kishazánk, de az EU mindenképp tele van jobbnál jobb magyar szakemberekkel. Ezt ne tudná a Google?

(A magyar iskolák között nem sok, de 1-2 biztosan van, amelyik világszinten is megállná a helyét. Igaz, ezek kevéssé ismertek.)

S.Nicole 2010.09.29. 13:54:26

pár hónapon belül valszeg kiderül, hogy mennyire tud ráhangolódni a gugli világra:)

Franciska18 2010.09.30. 10:26:34

Konrád a baj az, hogy nem te lettél.... Ez van, sajátos magyar mentalistás.


süti beállítások módosítása