Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (8) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (10) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (9) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Lebeszélő

Címkék: közösség facebook

2012.06.22. péntek 01:08 Konrad

facebook-dislike-1.jpeg

Az Event Summit-on arról tartottam előadást, miért nincs szükség bizonyos esetekben arra, hogy a Facebook-on oldalt építsünk, hogy saját Twitter csatornát indítsunk. Ilyen bizonyos eset az, ha olyan rendezvényt szervezünk, amely csak egy évben egyszer kerül megrendezésre: fesztivál, konferencia, akármi más.

Az ilyen rendezvények jobbára néhány hétig érdekesek: az esemény előtt 5-10 héten át, majd az eseményt követően pár napig. Ilyenkor van felé figyelem, ilyenkor van érdeklődés - ilyenkor van olyan tartalom is, amit el lehet mondani. Ilyenkor lehet közösséget szervezni és azt megmozgatni.

De ez a közösség csak akkor marad egyben, ha utána van energiánk "etetni": tartalmat kell kapniuk, foglalkozni kell velük. Van erre energiánk? Van annyi érdekes információnk, hogy a figyelmet fenn tudjuk tartani? Ha igen, akkor vágjunk bele, csináljuk meg a Facebook oldalt, vagy bármi mást.

De ha nincs, akkor lépjünk másik irányba. Amit az előadásomban javasoltam, az az, hogy találjunk közösségi média partnert is. Olyan oldalt vagy oldalakat, ahol a célcsoportunk (is) megfordul. Legyenek ők azok, akiken keresztül majd kommunikálunk! Így sokkal kisebb befektetéssel sokkal több embert érünk el.

A kulcs ugyanis a tartalmon, a folyamatos kapcsolattartáson van. Ha ezt nem tudjuk vagy nem akarjuk, akkor biztosan nem leszünk annyira hatékonyak, mint a lehetséges partnerek.

Mi erről a véleményed? Szerinted is járható ez az út?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr904603855

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lebeszélő 2012.06.22. 10:03:02

A közösség csak akkor marad egyben, ha utána van energiánk „etetni”: tartalmat kell kapniuk, foglalkozni kell velük.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banszkigabor · http://www.facebook.com/banszki.gabor 2012.06.22. 06:58:09

Sziasztok! Járható, csak kicsúszhat az ember kezéből az irányítás. Érdemes elgondolkodni azon, hogy a média partnerektől lehetne átvenni tartalmat a saját közönségünk számára. Így nem laposodik el a közösség, illetve megmarad sajátnak. Így még el sem lustul az ember, és marad a saját oldal. Egyfajta pulzálása szinte minden közösségnek van. 1-2 hónapig pezseg, majd laposodik, aztán eltűnik egy rövid időre, majd újra pezseg. Vagy azért, mert ilyen a közösségi természet, vagy mert a cégek 2-3 havonta új embert bíznak meg a közösségi oldaluk szerkesztésével, nem tudom. Viszont ha nyögve nyelős a dolog, tényleg érdemes lehet partnerhez csatlakozni, vagy egy általános közösséget létrehozni egy témában, és médiapartnerekkel együtt szerkeszteni, így még közösségibb.

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2012.06.22. 11:04:51

Az alapokkal egyetértek.

Csak azért, mert valamit lehet, nem biztos, hogy kell.

Mi tavaly mégis kipróbáltuk, hogy az éves "megarendezvényünknek" külön FB oldalt készítsünk.

A tapasztalatok jók voltak, érezhető jelentkezőszám jött onnan. Idén kicsit jobban fogjuk csinálni, stay tuned :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.06.22. 11:09:38

@Wolf Gabor: Sosem az első alkalommal van baj, hanem a figyelem egy éves fenntartásával. Az az energia. Amikor maga a rendezvény van, illetve előtte, akkor persze megvan minden a pörgéshez. Kérdés, mennyire sikerül újraaktiválni mondjuk egy Facebook oldalt.
Más dolog, ha végig kommunikálod az évet. Olyankor ez nem kérdés.

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2012.06.22. 15:23:53

Konrád, kösz a választ.
Szeptemberre okosabb leszek pár konkrét számmal :)

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2012.06.23. 17:12:16

@Konrad: Egy rendezvénynek tényleg nem kell FB oldal...de hiba lenne otthagyni az asztalon az onnan érkező látogatókat is. Így inkább legyen, de kaparintsuk meg minimálisan az e-mail címeket.
Tereljük át őket a weboldalunkra vagy egy alkalmazáson keresztül szerezzük meg a kontakt adataikat.


süti beállítások módosítása