Az Event Summit-on arról tartottam előadást, miért nincs szükség bizonyos esetekben arra, hogy a Facebook-on oldalt építsünk, hogy saját Twitter csatornát indítsunk. Ilyen bizonyos eset az, ha olyan rendezvényt szervezünk, amely csak egy évben egyszer kerül megrendezésre: fesztivál, konferencia, akármi más.
Az ilyen rendezvények jobbára néhány hétig érdekesek: az esemény előtt 5-10 héten át, majd az eseményt követően pár napig. Ilyenkor van felé figyelem, ilyenkor van érdeklődés - ilyenkor van olyan tartalom is, amit el lehet mondani. Ilyenkor lehet közösséget szervezni és azt megmozgatni.
De ez a közösség csak akkor marad egyben, ha utána van energiánk "etetni": tartalmat kell kapniuk, foglalkozni kell velük. Van erre energiánk? Van annyi érdekes információnk, hogy a figyelmet fenn tudjuk tartani? Ha igen, akkor vágjunk bele, csináljuk meg a Facebook oldalt, vagy bármi mást.
De ha nincs, akkor lépjünk másik irányba. Amit az előadásomban javasoltam, az az, hogy találjunk közösségi média partnert is. Olyan oldalt vagy oldalakat, ahol a célcsoportunk (is) megfordul. Legyenek ők azok, akiken keresztül majd kommunikálunk! Így sokkal kisebb befektetéssel sokkal több embert érünk el.
A kulcs ugyanis a tartalmon, a folyamatos kapcsolattartáson van. Ha ezt nem tudjuk vagy nem akarjuk, akkor biztosan nem leszünk annyira hatékonyak, mint a lehetséges partnerek.
Mi erről a véleményed? Szerinted is járható ez az út?
Utolsó kommentek