Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kit jelöljek vissza?

Címkék: facebook

2012.06.29. péntek 00:09 Konrad

fb_like_beer.jpg

Érdekes kérdést feszeget Meskó Berci a blogjában. Az ő történetében egy orvos nem jelölte vissza a betegeket Facebook-on, amikor azok megjelölték ismerősnek, ezért aztán az érintettek nem voltak felhőtlenül boldogok. Igaz, az elutasítást nem is indokolta meg. Berci szerint a megoldás az lehetett volna, hogy bár elautasítja a bejelölést, de visszaír az illetőnek privátban, hogy miért nem fogadja azt.

Futottam már én is bele ilyen helyzetbe: például amikor államvizsgáztattam a napokban, és egy vizsgázóm bejelölt - én meg paraszt módon nem írtam semmit neki, és vissza se jelöltem. Valahogy nem alakult ki még bennem az a kényszer, hogy minden mértékben udvarias legyek a Facebook-on, pedig nem ártana. Ha már az énmárkáról papolok néha, illenék nekem is építgetni a sajátomat - okosan.

De akkor sem hiszem azt, hogy a Facebook személyes profilja az a hely, ahol én ismerkedni szeretnék, ahol én mindenkit visszaigazolnék. Mióta van feliratkozás lehetőség a személyes profilok publikus bejegyzésére is, úgy hiszem, ez megoldotta a problémát.

Másrészt viszont megértem azokat, akik ilyen módon próbálnak kapcsolatot szerezni, építeni, elmélyíteni. Így aztán azt gondolom, mindenkinek a saját egyéni preferenciája az, hogy kit jelöl vissza és kit nem. Én továbbra is csak azokat fogom, akiket valóban ismerősömnek gondolok. Mert nincs erre kialakult általános etikett: mindenki azt teszi, amit éppen gondol erről a közösségi médiás dologról.

És azt hiszem, ez nem is baj. De azért fontosnak érzem azt, hogy mindenki megtanulja: egy vissza nem igazolás nem jelenti azt, hogy a másikat utálnám, vagy semmibe venném. Egyszerűen csak nem érzem úgy, hogy az ismerősöm lenne. Hívjon meg egy sörre, aztán majd meglátjuk :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr984618370

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kit jelöljek vissza? 2012.06.29. 08:21:01

Mindenkinek a saját egyéni preferenciája az, hogy kit jelöl vissza és kit nem. Én továbbra is csak azokat fogom, akiket valóban ismerősömnek gondolok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalonna · http://sza.lonna.hu 2012.06.29. 09:33:35

Két lehetősége van szerintem a dokinak.
Első esetben csinálna egy hivatalos profilt vagy oldalt a pácienseknek, amelyet lájkolhatnak, írhatnak neki, stb, így arra irányíthatja a pácienseket. Mondjuk ezzel magára ránt egy rakat üzenetet, amelyekre gyakorlatilag elvárják, hogy úgy reagáljon, mintha rendelésen lenne.
A másik a purgatórium-módszer, amit én is használok. Aki olyan, hogy nem jelölném vissza, de nem is akarom elutasítani, az ott álldogál a jelölések között. Van, aki már lassan 4 éve ebben az áldatlan állapotban van.

2012.06.29. 11:36:22

szerintem valami aberráció ez, hogy boldog boldogtalant bejelölünk, pedig igazán semmi kozunk hozzá. az orvosnak "munkaeszkoz" a páciens, nem őriztek együtt kecskét, mi a turonak bejelölni... nem értem. meg azt sem értem, hogy miért kell ebből ügyet csinálni... ennyi erővel


süti beállítások módosítása