Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Facebook magyar számok

Címkék: facebook

2013.02.05. kedd 21:52 Konrad

Lévai Richárd írt egy jó bejegyzést annak kapcsán, hogy a Facebook nyilvánosságra hozta, kb. mennyi kamu, vagyis hamis profil lehet a Facebook rendszerében. Számomra kicsit meglepett, én magamtól többre gondoltam, de aztán az írásból az is kiderül, hogy ennek mi lehet az oka: jelesül nem egyenletes az országok szerinti eloszlás.

A duplikált felhasználók aránya kb. 5%. Ezt a megoldást például a céges és a privát kommunikáció különválasztására szokták használni az emberek.
A rosszul kategorizált profilok aránya 1.3%. Ez olyan profilokat jelent, amikor egy céget nem oldalt hoznak létre, vagy amikor valaki a háziállatának is egy profilt készít.
A spammelés és egyéb káros célból létrehozott hamis felhasználók arányát pedig 0.9%-ra tippeli a Facebook.

Ennek kapcsán viszont eszembe jutott, hogy van itt még egy érdekes szám, pont a hétvégén küldte át öcsém, aki nálunk a ppc kampányok mindentudója. A következő adatok a Facebook hirdetési rendszeréből vannak, és most frissek:

fb_hu_201302.jpgAmi ebből az érdekes: egyrészt sokan nem töltik ki a nyelvet, vagy nagyon sok nem magyar adta meg tartózkodási helynek Magyarországot. Én az előbbire tippelek... Másrészt a környező országokban élő magyarok (magyarul beszélők) száma nem kicsi, ez elérésben elég erős, vagyis érdemes elgondolkozni az ő célzásukkal is.

És akkor persze ezeket a számokat érdemes még kicsit csökkenteni a Richárd által megírtaknak megfelelően.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr555064758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2013.02.06. 09:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.02.05. 22:03:29

Egyes esetekben ezért jobb hirdetésnél, ha inkább több érdeklődési körre célzunk egy időben és nem ilyen tulajdonságokra.

kobak · http://kobak.org 2013.02.05. 22:08:41

Én pl. nem bírom a Facebookot magyarul. Nem sznobságból, hanem mert így szoktam meg, illetve mert sok külföldi ismerőssel tartom ott a kapcsolatot. Nekem emiatt pl. a magyar nincs beállítva, de Magyarország igen.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.05. 22:22:33

Nekem angol az oprendszerem, meg kb. minden program a gépemen. Már több mint 20 éve minden gépemen. Naná, hogy a béna FB-fordításokra sem vagyok kíváncsi. Magyar vagyok, magyarországon lakok, angol FB-nyelvbeállítással.

LévaiRichárd 2013.02.05. 22:37:47

Angolul használom én is, de jogos a felvetés.
Talán érdekes lenne plusz egy beállítás, a nemzetiség, bár azt mi alapján értelmezné? :-)

Shokatear 2013.02.06. 06:48:55

Az, hogy mire van állítva a FB nyelv nem határozza meg, hogy milyen nyelven beszélsz: ezt az adatod a személyes profilodból szedi a rendszer, ahol további nyelveket is megadhatsz.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.06. 15:06:15

@Shokatear: Ja, jogos, benéztem, ez egy másik beállítás. Amit nem használok. Akire tartozik, az tud rólam mindent, ami rá tartozik, akire nem tartozik, annak nem írom ki az FB-re.

2013.02.06. 19:12:19

hamár reklám. bár ritkán facebookozok, illetve inkább én is kamu profillal szemetelek ott, de azt látom, hogy aboszulte irrelevens reklámokat ad be. ezt látva pl miért érezzem ugy, hogy ott pl hirdetnem kéne? valaki a twitteren aszonta, hogy nem is igazán érdemes. pedig nagyon jol hangzik, hogy jaj de be tudom targetálni, aztán mégse jut el oda ahova kell. pedig hirdetnék. mi az igazság?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.02.06. 19:22:34

@cadmagician: attól függ, mire akarod használni a Facebook hirdetést. Van, amire jó, és van, amire meg nem. Az, hogy irreleváns hirdetéseket látsz, simán lehet rosszul beállított kampány vagy túl tágra vett célzás.

2013.02.06. 19:26:00

@Konrad: például: érdemes-e ott a házamat hirdetni, ha pl tudom hogy ki lehet a célcsoportban... ilyenért pl simán fizetnék, ha pl ott sikerülne a deal.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.02.06. 19:53:44

@cadmagician: igen, ha pontosan tudnád, érdemes lehet. De ha túl széles a célcsoportod, vagy nem érdekes az ajánlatod, akkor nem lesz túl hatékony.


süti beállítások módosítása