Forradalom vagy fejlődés? Ezt a kérdést sokszor csak utólag lehet megmondani, mert sokszor amikor benne vagyunk, fejlődésnek gondoljuk a dolgokt, utólag visszanézve kiderülhet, valójában forradalom történt.
Ez a mostani időszak vajon mi? A sok új megoldás, technológia, eszköz... A közösségi média vajon fejlesztette a marketinget vagy alapjaiban változtatta, változtatja meg? A hatékonyság alapú marketing megoldások, a performance marketing vajon forradalmasítja az értékesítési láncot, vagy csak egy kicsit lépünk előre? Az okostelefon csak egy újabb kis lépés, vagy igazi technikai forradalom?
Olyan kérdések, amikre talán választ fogunk kapni március 12-én, a második Evolution konferencián. Olyan kérdések, amikre érdemes is választ keresnünk, hiszen befolyásolhatják a közeli és távoli üzleti céljainkat, strátégiáinkat. De ezeket a kérdéseket érdemes körbejárni, ha lehet minél gyakorlatiasabb módon is.
Persze, a témák olyan ismerősek. Csak pár hete volt a novemberi Mobil Hungary, aztán áprilisban is lesznek hasonló témákat boncolgató események... akkor minek érdemes pont erre eljönni? Én mondanék pár egyszerű érvet: az egyik a gyakorlatiasság. Az, hogy esettanulmány-központú a rendezvény, azt igéri, hogy példákat látunk, működő dolgokat. Az előadók, előadások sokszínűsége, a három téma egymás mellett pedig azt, hogy végig lesz mit hallgatni, nem fogunk unatkozni. Végül egy fontos érvem még van: ha annyian leszünk, mint novemberben a hasonló konferencián, akkor a networkingre is lesz lehetőség. Kár lenne kihagyni!
Én is fogok szerepelni, a Teljesítmény & Konverzió termet fogom vezetni a nap első felében, de közben átugrok a másik terembe tíz percre, ahol a közösségi média ROI témában tartok előadást. Érdemes lesz meghallgatni, úgy hiszem!
Akit bővebben érdekel a program, vagy jelentkezne, erre tessék jönni »»»
Találkozzunk március 12-én!
Utolsó kommentek