Mennyire jó lenne azt tudni, hogy a kifizetett hirdetésekből hányan jönnek hozzánk és aztán mit csinálnak! Ez minden marketinges álma. És ezt az álmot valósította meg az internet. Igaz, kell kicsit ezzel foglalkoznunk, de ha megteszünk pár egyszerű lépést, akkor eljön a marketinges Kánaán!
Először is, mérd az oldalad. Ha már méred az oldalad, akkor eleve sok dolgot fogsz látni, de ha megteszed a következő lépést, még okosabb leszel. Az összes olyan linket, amit te kezelsz, kicsit át kell alakítanod. Azokra a linkekre gondolok, amiket te rakatsz vagy raksz ki a különböző helyekre: Facebookra, Twitterre, hirdetésbe, emailbe stb. Az átalakítás egyszerű: pár paramétert kell a link végére rakni. Hogy hogyan? A Google megmondja nekünk!
Ha ezt megteszed, onnantól kezdve a Google Analytics már külön helyen fogja megmutatni, hogy az egyes linkekről hányan is érkeztek hozzád.
A mai tippünk tehát: használd a Google URL-készítő eszközét!
Utolsó kommentek