Amikor e-mail kampányt csinálunk, a mi döntésünk, hogy milyen feladóról menjen ki a (saját listánkra) a levél. És nem mindegy, ki a feladó.
Nincs erre sem igazi ökölszabály, hogy mit írjunk a feladó helyére. Függ attól, mit küldünk ki és kinek. Ha rendszeres hírlevelet, akkor az a jó, ha mi vagyunk a feladóban - tőlünk várják a levelet. Ha eseti reklámot, akkor lehet valami plusz kis ötlet is, például "akiktől a kedvezményt kapja" vagy "Megbízható Partner".
Ha azt látjuk, hogy sok a ki nem nyitott levél (illetve növekszik ezek száma), akkor érdemes lehet a feladót kicsit módosítani - így akinek valami szabály alapján rögtön törlésre kerül a levelünk (vagy soha nem olvasott könyvtárba teszi), annak megjelenhet most a bejövők között. Igen, ez egy kicsit erőszakos dolog, de a marketing nem az udvariasságáról híres...
A mai tippünk: figyeljünk a feladó mezőre az e-mail kampányoknál, ez is befolyásolja, kik és hányan nyitják ki az üzenetet!
Utolsó kommentek