Azt mondják, az e-mail kampány legfontosabb eleme, hogy mi az e-mail tárgya. Ha ugyanis oda kerül az e-mail a címzett elé, akkor a tárgy mező tartalma alapján dönti el, kinyitja-e.
Éppen ezért a tárgy mező a fő figyelemfelhívó eszköz. Nem üzenet hordozó, hanem kedvcsináló! Ennek megfelelően is kell kezelni. Olyan legyen a tárgymező, ami a célcsoport számára érdekes, egyfajta felhívás keringőre. Hogy ez mi lehet? Szinte bármi... Egy szakmai hírlevél esetében már a "Március hírlevél" felirat is elég. Egy jó ajánlatnál a "Kedvezményesen vásárolhat". De valójában az olyan tárgy mező is működik, mint "Titok!" vagy "Csak neked, csak most!". És persze ezek egyike sem működik, ha a célcsoportunk máshogy működik...
Vagyis a tárgy mező is olyan, amit érdemes tesztelni. Próbáljunk ki minél többet, és figyeljük (mérjük) a hatását!
Mai tippünk: az e-mail kampányban használt üzenet tárgy mezője kiemelten fontos, ezért szánjunk rá kellő figyelmet!
Utolsó kommentek