Egy különleges együttműködési megoldás az, amikor a tartalomszolgáltató egy saját rovatot vagy alrovatot csinál nekünk. Ilyenkor már akár a rovat megjelenése is brandelt lehet, és a rovatban a legtöbb esetben a mi cikkeink is megjelenhetnek, sőt, a megállapodásnak lehet része, hogy nekünk is kell hozni cikkeket a témában.
Az ilyen szerkesztett megjelenés lényegében egy szponzoráció és az advertorial keveréke. Arra nagyon jó, hogy a brand ismertség mellett komolyabb, összetettebb üzeneteket is átadjon. Például egy bank, ha fontosnak érzi a vállalkozók elérését, indíthat vállalkozóknak szóló rovatot, benne hasznos hírekkel, tippekkel és persze a saját ajánlataival is.
Mai tippünk: ha karakteres és tartalmas megjelenésre van szükségünk, használjunk olyan szponzorációt, amikor saját rovatunk van!
Utolsó kommentek