Sokan gondolják azt, hogy majd egy jó poén segít abban, hogy az emberek aktívak legyenek. A vicces képet, videót továbbküldik, és mennyire jól fog segíteni a reklámunk terjedésében. De vajon tisztában vagyunk azzal, hogy egy vicces kép vagy humorosnak szánt írás valójában milyen hatást vált ki?
Az aktivitás kierőszakolása egy ilyen megoldással nem jelenti szükségszerűen azt, hogy bennünket többen fognak szeretni. Egy jó vicc önmagában szórakoztató, de a hatása mindössze ennyi. Egy humorosan összeállított anyag már jobb lehet, de kérdés, tudunk-e ilyet mi magunk írni? Nem egyszerű dolog ez...
Ha a célcsoportunk olyan, vagy a cégünk megjelenése, kommunikációja nem bírja el, akkor nem szabad elvicceskedve küldeni az üzenetet. Az így elért aktivitás öncélú és haszontalan lehet.
Mai tippünk: csak azért, hogy öncélú aktivitást érjünk el, ne használjunk viccet vagy humort a kommunikációnkban!
Utolsó kommentek