A pozitív ügyfelek közt lesznek olyanok, akik annyira szeretnek téged, hogy akár hajlandóak többek költeni, mint máshol. Hogy ez elsőre hihetetlen? Gondolj csak a nagy márkákra! Ugye, hogy többet fizetünk egy márkás termékért, mint az ugyanolyan funkciót betöltő, de nem ismert márkáért? És ez sokszor nem minőségi különbség!
Az elkötelezett ügyfél ráadásul természetesen visszatérő ügyfél is, vagyis mindaz igaz rá, mint a visszatérőkre, miközben ráadásul többet is költ. Éppen ezért van, hogy sok cég igyekszik az elkötelezett, márkahű ügyfelek számát növelni. Ez persze csak részben kommunikáció, továbbra is nagyon fontos a minőség: az elkötelezettséghez kell az, hogy a vevő valóban azt kapja, amire számít.
Mai tippünk: az elkötelezett ügyfelek lehetnek egy vállalkozás motorjai, ezért érdemes velük foglalkozni, például márka építő kampányokkal!
Utolsó kommentek