Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Beyond 140

Címkék: twitter

2016.01.06. szerda 10:55 Konrad

tweets-140-140-250-140.jpg

Szeretem a Twittert. Elég régóta használom, és elég sokat, ráadásul kicsit jobban bele is másztam a marketinges vonalába, mire érdemes használni és hogyan. De amiért elsősorban szeretem a Twittert, az az egyszerűsége. Ennek az alapja a 140 karakteres bejegyzés hosszúság, vagyis az, hogy ennél többet nem lehet írni bejegyzésként. Igaz, ezt már több módon is át lehet lépni (pl. ha retwittelünk valakit), de a lényeg megmaradt: rövid, egyszerűen áttekinthető bejegyzések sora.

Akinek ez kevés, az bátran léphet más szolgáltatásra, ott van mindjárt a Tumblr, ahol kb. ugyanezen funkciók mellett lehet bővebben is írni. És persze a Twitterhez is léteznek olyan kiegészítők, amivel lehet hosszabb twittet írni, de ezek valahogy nem terjedtek el annyira.

Viszont tegnap felröppent a hír, hogy a Twitter tervezi, pár hónapon belül felemeli a 140 karakteres korlátot 10.000-re. Az nagy ugrás, és jelentős változást is vetít előre, de vajon tényleg fontos lesz? Ugyanis várhatóan a 140 karakter (vagy kb. annyi) továbbra is megmarad: ennyi jelenik mag automatikusan. Akit a szöveg egésze érdekel, annak kattintania kell. Úgy, mint jelenleg a nagyobb képeknél. Megjelenik a kép közepe, és csak kattintásra látjuk az egészet.

Vagyis aki el akarja juttatni az üzenetét, az továbbra is 140 karakterben fog beszélni - kevés interakció várható, vagyis kevesen fogják az összes hosszú twittet kinyitni. De akkor mégis, mire lesz ez jó?

Én alapvetően két dologra gondolok. Egyrészt jelentősen csökkenti azok frusztráltságát, akik csak azért használták keveset a Twittert, mert nehezen férnek ki 140 karakterben. Ez azért lehet fontos, mert az utóbbi hónapokban nagyon lelassult a Twitter növekedése, és már az Instagram is lehagyta...

Másrészt sok hír esetében itt tartja a felhasználókat: eddig csak linket volt érdemes elhelyezni egy breaking news-ra (pár szavas ajánlóval), most itt is megjelenhet az egész hír. Vagyis a Twitter forgalomterelés helyett hírgyűjtő lesz. Nem ismerős ez? A Facebook is ezt kezdte el csinálni, igaz, más módon.

Egyébként is hasonló ez a lépés a Facebook-éhoz. Ma már kevesen emlékeznek, de pár éve volt 256 karakteres korlát a Facebook-on is (és cserébe volt mellé jegyzetírási lehetőség), amit akkoriban megemeltek 40 ezer karakterre. És lett változás? Igen, de nem ekkora mértékben. Például ha marketingre használjuk a Facebook-ot, továbbra is érdemes rövid bejegyzéseket írni.

Így marad ez a Twitternél is. Lesz egy nagy hype, amikor bevezetik, sok figyelmet fog kapni, ettől remélhetnek új felhasználókat - és talán pont ennyit is akarnak elérni. Az új funkciót pedig majd megszokjuk, és pár év múlva már csak emlék marad az erős 140 karakteres korlát.

(Kép forrása.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr48245314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása