Mindig örülök, ha felkérnek szakmai cikket írni. Aztán mindig szorongok, jó lesz-e. Van, hogy napokig képtelen vagyok elkezdeni, máskor a kezdés hamar megvan, de utána a tartalom íve alakul ki nehezen. Egy szakmai cikknek ugyanis informálisnak is kell lenni, érdekesnek is kell lenni és mindezek mellett olvashatónak kell maradnia. Ilyenkor persze segít, hogy tanultam újságírást, de ettől függetlenül minden cikk egy-egy kihívás.
De ennek a felkérésnek és ennek a témának azért örültem igazán, mert a cégnek, ahol megjelent az írásom, külső tanácsadóként is dolgoztam, így valahol a munkám plusz elismerése ez.
A cikk címe, amit ajánlok: Online stratégiák a Covid19 árnyékában
Kétségtelen, hogy ha valaki majd évek távlatából visszatekint 2020-2021-re, akkor mindenképpen beszélnie kell a Covid19 járványról. Egy olyan influenzajárványról, amely globális, és a szükséges védekezés miatt a gazdaságot is mélyen érintette. A Covid19 lényegében gazdasági válságot hozott.
Mint minden válság, ez is alapjaiban érinti a piacokat, ami pedig azt jelenti, a cégeknek újra kell tervezniük a gazdasági és marketing tevékenységeiket is. És ahogy minden válságnak, úgy ennek is vannak vesztesei és nyertesei is.
Éppen ezért van értelme arról beszélni, hogy milyen lehetséges stratégiáink lehetnek a Covid19 árnyékában. Természetesen nem létezik olyan stratégia, ami mindenki számára jó lesz. Ahány cég, ahány tevékenységi kör, amilyen az anyagi és a tőkehelyzet, annyiféle út létezik. Én most négy csoportra osztottam a cégeket, attól függően, mennyire jól vagy rosszul érintette őket a válság.
Folytatás tehát a Rackhost-nál, erre »»»
Utolsó kommentek