Egyszerű trükk, de sokan élnek vele: az elkészített tartalmak közt, amiket a kommunikációban használsz, sok olyan van, amit bátran újra fel lehet használni.
Először tartalomszolgáltatóknál láttam azt, hogy sok éves cikkeket, amik akkoriban jól működtek, újra elővesznek, kicsit leporolják, ha kell aktualizálják, és kirakják friss tartalomként. A trükk működik, egy már megírt cikket tudnak fillérekből újrahasznosítani.
Ezt a módszert bátran lehet használni olyan eszközöknél, ahol egy-egy tartalom csak néhány napot vagy hetet él. Ilyen elsősorban a Facebook, de ha sok tartalmat rakunk ki, akkor az Instagram, és valamilyen szinten a blog is.
Egy-egy régebbi témát vagy konkrét posztot elő lehet venni, és újra lehet publikálni, frissként. Azért működik ez a megoldás egyébként, mert néhány hónap, egy-két év alatt az olvasóközönség nem ritkán teljesen lecserélődik, de legalábbis sok az új, aki korábban még nem látta ezt a régi tartalmat. Így számukra ez igazából valóban újdonság, valóban friss.
Amikor elindítunk egy Facebook oldalt, akkor van, hogy eleve így tervezünk: az induló posztokat elég kevesen fogják látni, azokat akár már 3-4 hónappal később is elő lehet venni, ha még aktuálisak.
Utolsó kommentek