Először is sok köszönet pollner-nek és az e-média blognak az ajánlásért, igyexem viszonozni :-)
És akkor autókázzunk, egy friss hír nyomvonalán. A cikk a Gfk és a Szonda közös felmérést mutatja be, amiből többek között ez a két dolog derül ki: Ma Magyarországon a 15 éves és annál idõsebb lakosság 12 százaléka tervezi, hogy az elkövetkezõ egy-két évben személyautót vásárol illetve Az új autóra vágyók – az adatokból következtetve - legcélzottabban férfi életmód magazinok, számítástechnikai-informatikai, valamint autós lapok útján érhetõk el különbözõ ajánlatokkal. A kereskedelmi rádiók adásait az átlagnál többen hallgatják közülük rendszeresen, és több mint egyharmaduk legalább hetente internetezik.
Ezt a hírt szerintem nem érdemes kommentár nélkül hagyni! Ez a 12 százalék nagyon nagy szám, azaz nem kis piaca van az új és használt autóknak - egyszerűen nem tud olyan drága lenni az autózás, hogy ne akarjanak az emberek vásárolni. Másrészt - és számunkra ez a fontos - még az az egyharmad is nagyon nagy szám, akiket az interneten el lehet érni. Azaz érdemes hirdetni a neten, és nemcsak az új autókat, hanem a használtakat is. És talán eljutunk oda, hogy nemcsak a hazai márkaképviseletek, hanem az egyes forgalmazók is felismerik maguknak a netet. Én legalábbis ajánlom azoknak, akik autókat adnak el, hogy használják.
Utolsó kommentek