Ma teljesen demokratikusan a Web 1.0 és a Web 2.0 körében nézelődünk:
Egyetlen pillanaton múlik a weboldal sikere - írja az Index.
Hiába árul egy gyártócég tökéletes termékeket, ha webdizájnere pocsék, ugyanis már az első pillanatban jó benyomást kell tenni az internetezőre.
Igaz, ezt már tegnap megírta a Hirbehozó blog is, így aztán a blogszférának ez már nem újdonság idehaza sem :-)
Közben Hírportált indított az InfoRádió
Hétfőtől önálló szerkesztőséggel működő hírportált indított az InfoRádió, mely a rádió információi mellett több hazai és nemzetközi hírügynökség híreit és képanyagait is közli. Az új hírportál multimédiás szolgáltatásokat, meghallgatható és letölthető tartalmakat, podcastingot és élő videoközvetítéseket is kínál.
De erről meg Pollner írogat egy ideje, a podcasting kapcsán: Karácsonyi meglepetés: InfoRádió podcasting
Közben Ferenc lefordította az eMarketer online piaci jóslatait magyarra: Online marketing előrejelzés 2006-ra
Akit egyébként érdekelnek az ilyen jósolgatások:
- Interactive Trends to Watch in 2006
- 2006: The Year E-Mail Marketing Comes of Age
- Search Marketers Look to Efficiency in 2006
Utolsó kommentek