Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Keresőoptimalizálás - a kulcsszavak

Címkék: seo keresőoptimalizálás

2006.03.13. hétfő 11:51 Konrad

A keresőoptimalizálási feladatok legelső lépése a jó kulcsszavak kiválasztása. Ezek a kulcsszavak azok, amikre szeretnénk, ha megtalálnák az oldalunkat.

Lehet onnan is kiindulni, hogy van 2-3 kulcsszó, és azt szeretnénk, ha arra a mi oldalunk elől legyen. De jellemzően a feladat nem így merül fel: általában van egy oldal, aminek már adott a tartalma, és azt szeretnénk, ha ez az oldal a keresőkben jó helyre kerüljön. Ilyenkor kell kiválasztani a kulcsszavakat.

A jó kulcsszó az, amit sokan keresnek. Ha már benne van az oldalunk a keresőkben, akkor feltételezhető, hogy érkeznek is onnan találatok. A webstatisztikai rendszerek (pl. AwStat vagy Webstat) azokat a kulcsszavakat, amikre az oldalunkat megtalálták, meg is mutatják. Így már induláskor van a kezünkben pár szó, ami érdekes volt a látogatóinknak. Ha van az oldalunkon kereső, akkor azt is figyelni kell, rögzíteni, mit kerestek, és ezeket a szavakat is át kell nézni - érdekes, tanulságos, és jó ötleteket ad.

Nagyon sok jó ötletet ad a konkurencia elemzése: vajon ő milyen szavakat tart fontosnak? Ha ugyanis a konkurencia már megcsinálta az optimalizálást, akkor a weboldal kódjából már megnézhetjük a kulcsszavait (pontosabban azoknak azt a részét, amit ott feltüntet). Nagy segítség ez az induláskor.

Végül az oldal tartalmát elemezve kell kiválasztani azokat a szavakat, amikre az optimalizálást el fogjuk végezni.

Érdemes ezzel a lépéssel sokat foglalkozni, mert egy-egy rosszul kiválasztott szó (egészen pontosan: néhány olyan szó, amit elfelejtettünk választani) találatvesztést fog jelenteni.

Ha pedig kiválasztottuk a szvainkat, elkezdhetjük az optimalizálást.

De nem dőlhetünk hátra: időröl időre ellenőrizni kell a szavakat, a webstatisztikában meg kell nézni, nem merültek-e fel újabb szavak, figyelni kell a konkurenciát és javítani, bővíteni kell a listánkat.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr515650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.03.13. 22:24:21

1. Kulcsszó helyett helyesebb lenne kifejezést írni, indok: "használt babakocsi".

2. Minél több kifejezést vegyél fel a portfóliódba. Lehet, hogy valamelyiket soha nem tudod megcsípni (pl. "sex"), viszont minél több van, annál több maradhat neked.

3. Sajnos, a dolog természetéből fakadóan azokat a kifejezéseket nem tudod kinézni semmiféle statisztikából, amelyek oldalad témájába vágnak, de nem szerepelnek rajta. Ezek felkutatásához - az olyan reális módszereken kívül, mint pl. a vetélytárs-elemzés - irreális eszközöket is be kell vetni, pl. megálmodás, megérzés, ima.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.13. 23:35:13

És milyen igazad van, köszönöm a kiegészítést!


süti beállítások módosítása