Pár hónapja már írtam arról, mire lehet a rss-t használni az online marketingben.
Most látok egy szép hazai példát: az ITPort.hu nevű informatikai portál "partnerkapcsolati információs szolgáltatását" indít.
Az általuk küldött levélben szépen és érthetően leírják, mit szeretnének:
Szerkesztőségünk szeretné információit (hírek) és kifejtő írásait (cikkek) minden nap minél szélesebb körnek elérhetővé tenni. Ezért arra gondoltunk, hogy amennyiben Önök is hasznosnak tartják, egy "Informatikai hírek" RSS boxot szeretnénk elhelyezni az oldalukon.
Sőt, abban is segítenek, ha nem tudnánk beilleszteni egy rss tartalmat:
Készítettünk egy hivatalos ITport RSS olvasót, aminek segítségével a kis box beillesztése 3 sorból állna, így a technikai részét leszorítottuk 5 percre.
Persze tudom, hogy nem ők az elsők, akik ilyen szolgáltatást felkínálnak. Sőt, a hírlista oldalak eleve ilyen elven működnek.
Amiért mégis megtetszett az ITPort, az egyrészt az, hogy időt és energiát fordítanak az elkészítésen túl a terjesztésre is, és az, hogy tudatosan használják az ismertségük növelésére.
Ügyes és követendő példa.
Utolsó kommentek