Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vigyázzunk a bloggerekkel!

Címkék: blog hiba pr wom blogring blogmarketing

2006.06.09. péntek 01:25 Konrad

Mindenki lehet blogger, akinek e-mailben küldök hírlevelet, reklámajánlatot. És ha egy blogger megbántódik, mert az ajánlatunk valamiért nem teljesen korrekt, akkor bizony nem válaszlevelet ír, nemcsak nyel egyet, hanem ír egy blogbejegyzést.

A Web 2.0 Symposiumon az előadásomban beszéltem az általam Homár jelenségnek nevezett reakciókról, amikor a fogyasztó sérelem esetén a nagyobb nyilvánossághoz fordul. Ez volt az egyik példám arra, hogy a blogoknak milyen hatása lehet az üzleti életre. Az ilyen esetekben általában negatív: egy cégnek a rossz hírét keltik.

Most éppen Ses írta le aktuális esetét a Lufthansa reklám e-mailjével kapcsolatban. Maga az eset is érdekes és külön elemzést érdemel, de én most ezzel kapcsolatban magára a jelenségre szeretném felhívni a figyelmet. A blog egy olyan második nyilvánosság, amire nem tudnak a cégek közvetve hatni. Nincs azzal kapcsolatos félsz, hogy ha megírok egy ilyen esetet, akkor bevételtől eshetek el. Nincs munkahelyvesztési para sem. Vélemény van, ami most nyilvánosságot kapott.

Tartsuk ezt mindig az eszünkben, amikor egy-egy akcióra készülünk: vajon rombolhatja-e a kialakított jó képünket? Vajon be szabad-e ezt vállalni?

Van egy könyvkiadó ismerősöm, aki nem szokta az olcsó könyvek piacára engedni az eladatlan könyveit. Nem mintha nem lenne jó az innen származó bevétel, hanem mert félti az új kiadásokat. Ha ugyanis azt látom, hogy ennek a kiadónak a könyvei előbb-utóbb olcsóbban is kaphatóak lesznek, akkor nem veszem meg drágán. Ez az ismerősöm ösztönösen védi a jó hírnevét, mert ez teszi őt eladhatóvá és hitelessé. Végső soron ez hozza neki azt a bevételt, amiből újabb könyveket tud majd kiadni.

A fenti Lufthansa reklám egy félrelövés. A társaság lement kutyába, egy olyan terepen kezdett el kommunikálni, ami jóval alatta van az eddigi szintjének. És vesztett.

Ha maradt volna az eddig felépített képnél, akkor kiküldött volna egy korrekt ajánlatot, és nem született volna egy post a Sesblogon, sőt, az is lehet, a következő ajánlatok valamelyikét már meg is rendelte volna a mostani bejegyzés írója. Hibázott.

Emlékezzünk majd erre az esetre a jövőben, amikor kitaláljuk, milyen extra ajánlatokkal csábítsuk újabb vásárlásra a korábbi vevőinket!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2510285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mustar 2006.06.09. 10:17:31

Egyetértek, bár erősnek érzem a cikk végi megállapításokat: "És vesztett."
Egy esetből bátorság messzemenő következtetéseket levonni, nem ismerjük a kampány adatait, lehetett éppen sikeres is, ha felhívta sok ember figyelmét a lufthansára, mint opcióra (akik akár nem is akartak bangkokba repülni, de más útvonal esetében elfelejtették megnézni a lufthansa árakat).

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.09. 10:28:38

Pedig _ebben_az_esetben_ vesztett. Egy ügyfelet biztosan, és ráadásul kapott egy negatív visszhangot.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.09. 15:03:06

Sanna, igen, ha tudja a főnököd, hogy az adott blogot te írod.

kobak · http://www.kobak.org 2006.06.10. 14:57:59

Mondjuk a sesblog írói elég nyiltan vállalják/ták magukat. :-)

(sesblog.hu/archives/individual/015902-20051027.html)


süti beállítások módosítása