Szokatlan helyen, szokatlan módon találkozol reklámmal? Szinte a semmiből ugrik eléd az üzenet? Könnyen lehet, egy gerillatámadás áldozata vagy: gerillareklámot látsz. Egyre több ilyet használnak a hirdetők, mert kreatív és költséghatékony megoldás.
Az interneten is van gerillareklám. Ha egy fórumon, egy chat-en olyan reklámba botlasz, ami hozzászólásnak akarja álcázni magát, akkor ez is gerillamarketing.
Az iwiw sem ússza meg az ilyen reklámozást. Egyre többen visznek fel olyan "ismerőst", aki (ami) nem személy, hanem egy hely vagy egy közösség. Iskolák, évfolyamok (pl. '88-ban x iskolában végzettek), baráti társaságok jelennek meg választható partnerként.
És mostanában már néhány más dolog is. Ímé néhány kiragadott példa:
Böngészel és beléjük botlasz. Ha jártál már ott, bejelölöd. Ha még nem ismered, akkor "csak" hallasz róla. A reklám pedig célt ért: észre se veszed, és máris áldozatul estél.
Utolsó kommentek