Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hányan? Honnan? Mit?

Címkék: google statisztika

2006.08.20. vasárnap 00:19 Konrad

A hirdető egy kiváncsi fajzat. Nem adja ám csak úgy bemondásra oda a pénzt, meg kell tudnunk győzni, hogy bizony nincs is annál jobb, mint a nálunk való hirdetés.

Ehhez a minőségi tartalom mellett sok dologra szükség van. Például arra, hogy megbízhatóan és elsősorban hihetően meg tudjuk mondani, hányan is nézik az oldalunkat. A szerver látogatottsági statisztikái nagyon jó játékszerek - mindaddig, amíg nem kérnek valami külső és független mérést. Erre a hazai piacon nagyon jó (és piacvezető) megoldás a Webaudit, de ennek van egy nagy baja: nem ingyenes. Sőt, nem is valami olcsó egy kis honlapnak, vagy például egy blognak.

De akkor is kell valami! Persze vannak a Mystat és a Statgép féle jó (és rossz) mérések, de ezek sem a megbízhatóság példaképei. De mit tegyünk, ha nincs pénzünk, de mégis kellene valami jó megoldás? Erre ad választ már egy jó ideje a Google, a Google Analytics szolgáltatásával.

Jó kis cucc, de eddig csak néhányan tudták használni. Azonban e hét szerda óta nyilvános, akinek oldala van, az futás regisztrálni!

És ha kiváncsiak vagyunk a szolgáltatás életére, már a Google Analytics Blog-ra is feliratkozhatunk.

Tegyük azért hozzá: ez a szolgáltatás mérés és nem audit. Azaz ennek a számait sem biztos, hogy símán elfogadja a hirdető. De azért a szolgáltatás stabil háttere, és az, hogy elég nehéz becsapni (pl. pörgetni), nagyon biztonságot ad, mint más ingyenes megoldások.

Egyébként pedig rengeteg információt kapunk az oldalunkról, csak győzzük azokat végignézni és a levont következtetések alapján a szolgáltatásunkat jobbá tenni!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7112626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2006.08.20. 08:28:09

Szerintem nyugodtan elfogadhatnánk a G.A.-t, mint külső, független mérést. Nem hiszem, hogy technológiában a webauditot ne múlná felül:)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.08.20. 19:06:24

Mérésnek igen, auditnak nem. Nem nyilvános és nincs meg az auditálás maga (azaz amikor azt mondja, hogy ezt az oldalt és csak ezt az oldalt mérte).

kornyezo (törölt) 2006.08.20. 23:29:34

"A vevő egy kiváncsi fajzat. Nem adja ám csak úgy bemondásra oda a pénzt, meg kell tudnunk győzni, hogy bizony nincs is annál jobb, mint a nálunk való vásárlás."


süti beállítások módosítása