Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kiáltvány az Ügyfélevangelizmusról

Címkék: blog ajánló wom

2006.08.31. csütörtök 01:10 Konrad

A VILÁG VÁLTOZIK

...

ez a kiáltvány nem a vallásról szól. Ez egy vádirat a hagyományos marketinggyakorlat ellen, ami már nem működik

...

Túlzott a termék- és szolgáltatás-telítettség. Fuldoklunk a média tengerében. Ilyen sok választást kínáló világban, egyébként, mégis hogy döntsön az ember? Támaszkodjon megbízható barátaira, kollégáira és családtagjaira.

...

Ha nem a rossz hír hozóját, akkor a marketing igazgatót lövik le először.

...

Mi a pénz elköltésének leggyorsabb módja? Tömeges hirdetés. Ambiciózus marketingesek kevéssé ösztönzik az ügyfél evangelistává formálását és a szóbeszédprogramokat, pedig azok költsége lényegesen kevesebb a tömeg-médiánál. Sajnos, sok vállalati marketingest az általa megnövelt és kezelt költségkeret nagysága alapján vesznek fel és léptetnek elő, nem pedig az általuk elért eredményeknek megfelelően.

...

Naponta ömlik ránk a reklám a TV-ből, a buszon, a számítógép brózer-ablakaiból, az orvosi és fogorvosi várókban, a telefonkártyáról, a lottó-cédulák hátoldaláról, és a
vízpart fölött köröző zajos repülőgépek által vontatott transzparensekről, felbosszantva azokat az embereket, akik megpróbálnak távolmaradni ezektől.

...

Ügyfél-evangelistává formálás és az élőszó-programok... lényegesen kevesebbe kerülnek, mint a tömeg-média [hirdetés]

...

Egy új ügyfelet megfogni szexi, hasonlóan ahhoz, mint amikor az ősember megöl egy gazellát a prérin. Egy meglévő ügyfél megtartása pedig kemény munka, mogyorók és bogyók gyűjtéséhez, és kert-műveléshez hasonló.

...

Minél több ismeretet tudsz megosztani másokkal, annál több ember fog beszélni másoknak arról.

...

Sok szervezetnél találtunk hat olyan közös alapelvet, amelyek az ügyfélevangelizmus érdembeli szintjén hasznosak lehetnek. Ezeket hívjuk a hat alaptételnek:
1. ÜGYFÉL PLUSZ-DELTA: Ügyfél-visszajelzések folyamatos gyűjtése.
2. NAPSTERIZÁLT ISMERETEK: Hangsúlyozzuk az ismeretek szabad megosztását.
3. PEZSGÉS ELINDÍTÁSA: Szakszerűen építsük ki az élőszó-hálózatot.
4. KÖZÖSSÉG KIALAKÍTÁSA: Ösztönözzük az ügyfél-közösségeket, hogy jöjjenek össze és osszák meg egymással az ismereteket.
5. KÓSTOLÓK SZERVEZÉSE: Okosan specializált, kisebb ajánlatokra az ügyfelek ráharapnak.
6. TALÁLJ OKOT: Összpontosítsunk egy jobb világ, vagy egy jobb ipar megteremtésére.

...

Napjaink folyamatosan elérhető információja egy 24-órás pályán folyó versennyé vált. Hogy versenyben maradj most és a jövőben, összpontosítsd energiáidat arra, hogy kialakítsd a szenvedélyes ügyfelek egy hűséges táborát, akik támogatnak, és akik evangelizálják mindazokat, akik hallgatják őket.

A fentiek részletek Ben McConnell és Jackie Huba Kiáltvány az Ügyfélevangelizmusról című anyagukból. A teljes kiáltvány magyarul letölthető Dévai Zoltán ÜgyfélSzolgai Gondolatok blogjáról. Köszönet édesapjának, hogy lefordította, és neki, hogy a nagyközönségnek megosztotta! És külön köszönet, hogy felhívta a figyelmemet, olvassam el.

Változik a világ.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6814066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.08.31. 07:56:54

Tudom, hogy sokaknak idegen egy kicsit ez a fajta eléggé "amerikaias" stílus, de nem akartunk túlságosan "műfordítást" készíteni, vagyis igyekeztünk a "gondolat-hűség" mellett egy kicsit "szöveg-hűek" is lenni, amennyire ez lehetséges volt.
Remélem az "innovatív" magyar sszürkeállomány kellően jó táptalajnak bizonyul.

human · http://humaninsect.freeblog.hu/ 2006.08.31. 23:38:55

ömöljön a reklám a barátoktól és ismerősöktől is!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.01. 02:13:29

Ugye pont nem erről szól az evangelizmus, hiszen nem ezernyi céggel-termékkel találkozol így, hanem pontos eggyel.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2006.09.03. 13:26:05

Végülis az MLM is valami ilyesmiről szól...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.03. 13:33:23

Nem. A WOM-ban nincs direkt érdekeltség, nem adsz el semmit, és nem keletkezik direkt bevételed, mint az üzenet közvetítője. Az MLM-ben viszont érdekelt fél vagy.
Ez pedig rögtön kevésbé hitelessé teszi a mondandódat.


süti beállítások módosítása