Olyan a haza internetes üzleti piac, mint egy jó nagy kirakodóvásár: öregebb és fiatalabb szolgáltatások kínálják magukat befektetőknek, partnereknek. Valahol érthető ez a törekvés, hiszen internetes szolgáltatás indításához kis túlzással csak az ötlet kell, de a fenntartáshoz és főleg a fejlődéshez már pénz.
Persze a HVG által most (2 hónapja... bocs) megvásárolt ApróNET nem egy mai szolgáltatás, a piac régi és nem kicsi szereplője - de egy új partner és a vele remélhetőleg érkező némi fejlesztési tőke és egyéb járulékos eredmények jót tehetnek nekik. Hiszen a legnagyobb versenytársuk, az Expressz.hu nemhogy papír alapon is erős, de a netre is láthatólag szívesen költ.
Van tehát logika abban, hogy a kis- közepes és nagyvállalkozásokat elérő, hírnév-mamut HVG megvesz egy olyan szolgáltatást, amely az USA-ban bizonyítottan erős. Ne feledjük: az amerikai apróhirdetési odallak gyakorlatilag kinyírták az újságok apróhirdetéseit.
Itt azért még nem tartunk, de egyre több felhasználói csoport kezdi a keresést az interneten, és kezdi a keresést például olyan helyen, mint az Apronet.
Kíváncsi leszek, milyen látványos eredmény fog kisülni ebből az együttműködésből. Az pedig még érdekesebb, hogy vajon most ki a következő áldozat a piacon: vajona T-Online lép megint (bár ők nem oly rég vették meg a SZTAKI Szótárat - nem megvették, csak a portfolió része...), vagy más piaci szereplő rukkol elő egy nagybevásárlással?
Javítgatás: a tényeket kijavítottam, ne rázzak át mindenkit...
Utolsó kommentek