Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kereskedelmi szünet

Címkék: érdekes

2006.10.23. hétfő 23:00 Konrad

Ma ünnep van, október 23. Ez sokak számára emelkedett emlékezés, másoknak testmozgással egybekötött közösségi foglalkozás.

Ilyen mértékű és fajtájú megmozdulásról természetesen közvetítenek a tévék is, és az interneten is vannak hírek szép számmal. De ez politika, és ezzel én itt nem foglalkozom. Ami viszont érdekes: ilyen esetben a kereskedelmi TV2 hirtelen milyen szemérmes lett: a közvetítés szünetében nem azt mondja, "és most reklám", hanem ezt: "kereskedelmi szünet".

Akkor mi most online kereskedelmi szünet-tel foglalkozunk a jövőben, rendben?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2616487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth Benedek 2006.10.24. 09:07:36

Arról nem is beszélve, hogy szerintem eleve a reklámot szünetnek tekinteni nagyon nagy hiba. A legtöbb helyen amikor elkezdődik a reklám az emberek nem menekülnek rögtön ki/kapcsolnak át, hanem megvárják a reklámblokk végét. Jobb (ideális?) esetben a reklám ugyanúgy a műsor része kéne hogy legyen. (Extrém példa: a Superball alatt az emberek a foci közben és nem a reklám mennek ki.)

Tóth Benedek 2006.10.24. 09:10:49

(Amikor superballt írtam persze a superbowl-ra gondoltam mert az előbbi egy gagyi kütyü/játék, az utóbbi döntője meg a világlegnézetebb tévés műsora.)

SzG 2006.10.24. 14:46:04

Izé, ezt kifejthetnéd, mi a bánatos rossebbet néznek a reklámon, és miért ülnek a tévé előtt ha a meccs nem érdekli őket?

Tóth Benedek 2006.10.24. 16:03:03

Mert az a világ legdrágább reklámhelye. Mindegyik cég kifejezetten arra az alkalomra készített, spéci (méregdrága) reklámokkal vonul fel. Ezek annyira népszerűek, hogy (ha jól emlékszem) tavaly az esemény hivatalos weboldalának látogatóinak majd' 95%-a a reklámokra volt utólag kiváncsi.

De a lényeg nem ez, hanem ha jól megvan csinálva a reklámblokk a műsor szerves része. Ez nem feltétlenül kell, hogy zavaró legyen a nézőnek. Igenis elképzelehető, hogy a reklámokból hasznos információt kap. Példának okáért: az előzetesek tulajdonképpen a csatorna saját reklámai, de segítenek a nézőnek dönteni abban, hogy holnap mit fog nézni.

SzG 2006.10.24. 17:55:25

Tudom hogy méregdrága, ez ok, de el nem bírom képzelni hogy nem a szakmában dolgozó ember miért néz tévéreklámot a mute gomb feltalálása óta.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2006.10.24. 20:48:47

Azt azért jó tudni, hogy kint nem a "férjem szereti szilviát" és "potemix" szintű nulla forintos gányreklámok futnak:)

Az alábbiakról itthon ne is álmodjunk.
www.youtube.com/watch?v=cv157ZIInUk
www.youtube.com/watch?v=xCIF6JF1O5U&search=vw%20unpimp%20un-pimp
www.youtube.com/watch?v=0I0WfnhVs2s&search=vw%20unpimp%20un-pimp

Sosem értem ,hogy külföldön miért tudnak humoros és szórakoztató reklámokat készíteni és itthon miért nem?


süti beállítások módosítása