Régóta mondjuk az ügyfeleknek, hogy egy céges weboldal akkor jó, ha eléri a célját (azaz van célja), és így valóban hasznot is termel.
De a cél eléréséhez olyan feladatokat kell elvégezni, amik új kiadásoknak számítanak: nem elég fizetni a design-ért és a programozásért, kell fizetni azért is, hogy a tartalom és a használhatóság is meg legyen tervezve. Ez utóbbi feladatok inkább a tanácsadás területére tartoznak, ennek megfelelően nem olcsó dolgok, de cserébe az oldal jól fog működni. A keresőkben meg fog tudni jelenni a cég, az érdeklődők megtalálják az információkat, és ha célunk az, hogy rendeljenek, akkor rendelni is fognak.
Mondom, beszélünk erről, de sokszor már csak kész oldalakat látunk, amin kell(ene) foltozgatni, így aztán a hatékonyság sem az igazi. De most mintha valami elindult volna.
Az utóbbi néhány hétben több olyan megkeresés is érkezett, hogy az új weboldalt kellene megtervezni - először tartalomban, használhatóságban, és majd csak utánna design és programozás. Azaz van, aki már felismerte, így érdemes megjelenni az interneten: tervezetten, profin.
Remélem, nem egyedi esetekkel találkoztam. Jó lenne minél több használható céges weboldalt látni.
Utolsó kommentek