El kell fogadnunk, hogy az emberek többsége nem szereti a hirdetéseket. Hogy miért, az egy disszertáció témája lehetne, de a reklámot az intim szféra megzavarásaként értékelik. Például képzeld el, hogy a kedvenc kávézódban, ahol gyakran üldögélsz, hirtelen bevezetik, hogy belépés előtt meg kell nézned egy félperces reklámfilmet. Sokan valahogy így élik meg a portá lokon megjelenő hirdetéseket. Ez az utálat lényegében nem különbözik a régi géprombolóktól.
Ők is az ellen lázadoztak, ami tulajdonképpen működtette az életet, amit amúgy szerettek élni. Itt is ez van. Azt mindenki szereti, hogy ingyen jut egy csomó tartalomhoz a neten, de a hirdetéseket, amelyek ezt lehetővé teszik, azt nem. Én azért foglalkozom online marketinggel, mert hiszek benne, hogy van értelme, és nemcsak az emberek lehúzásáról szól.
„Az online marketing legnagyobb előnye, hogy pontosan mérhető” - interjú velem, a Klick magazinban. Hátha valakit érdekel...
Utolsó kommentek