Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Beindázva

Címkék: közösség gépház

2006.12.16. szombat 20:21 Konrad

Az Index már régóta tervezi, hogy egybegyúrja a különböző szolgáltatásaihoz kapcsolódó adatbázisokat. Ez a projekt legalább 5 éves, de most ért el olyan pontra, amikor már mi, egyszerű gyalogfelhasználók is látjuk, hogy valami történik.

Ez a valami az IndaPass, egy egységes felület, ahol jelenleg kettő, de a közeljövőben három (és talán még több) szolgáltatásra léphetünk be. Az Indexnél van olyan 400 ezer felhasználó, igaz, ezek elsősorban a fórumra regisztráltak. De az tényleg egy jó ötlet, hogy egybegyúrjanak mindent, ráadásul úgy, hogy egy egyértelmű azonosítóval, a felhasználó e-mail címével történik a belépés.

Ez jó a felhasználónak, mert az új szolgáltatásokat innentől egyszerűbben tudják elkezdeni használni. Ráadásul ha valaki több dolgot használ, nem kell újra és újra belépnie. Jó az Indexnek, hiszen adott az autentikációs folyamat, egy-egy új szolgáltatás fejlesztése esetében ezzel már nem kell foglalkoznia.

És jó ez a hirdetőknek is, a regisztrált felhasználók sok esetben értékesebbek, és most őket egy egységes felületen keresztül lehet monitorozni, elérni.

Persze voltak (vannak) kezdeti problémák, én is hőbörögtem miatta (hiába, forrófejű vagyok), de nézzük el ezt a fejlesztőknek! Napok óta reszelik a dolgokat, egyre jobb és zökkenőmentesebb az Inda használata, és pár nap múlva már csak az előnyeivel találkozunk.

Tehát mostantól az Inda a belépő felülete a Vipmailnek és a Blog.hu-nak, és nemsokára a legnagyobb és legjelentősebb hazai fórumnak, a valamikor Törzsasztalból kinőtt Index fórumnak.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9622906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.12.16. 22:45:49

azt gondolom, hogy ebben semmi jó nincs a felhasználónak, ez kizárólag az indexnek jó. ahogy az iwiw hígulás se a felhasználónak jó.
itt van az, hogy a szolgáltató-reklámozó-médiaember háromszögében a felhasználót csak felhasználják. ez az, ami nagyon magyaros, és jól mutatja, hogy hány évvel és milyen szintekkel vagyunk lemaradva.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.12.16. 22:49:57

Az eddigi két lépéses belépés most így egy lépéses lett. Ez már jó.

human · http://humaninsect.freeblog.hu 2006.12.17. 01:25:27

használsz vipmailt? mekkroa a blog.hu és a vipmail közös halmaza? kinek jó?

blog.hu · http://inda.hu 2006.12.17. 01:32:30

az indapass célja, hogy azoknak a felhasználóknak segítsen, akik több indexes szolgáltatást is használnak egyszerre, vagy szeretnének használni a jövőben. akik csak egyet használnak, azoknak nem lesz nagy változás.
most volt két napig fennakadás. de ez lassan megszűnik, és minden megy a régiben tovább.

négerbirka · http://negerbirka.blogter.hu 2006.12.17. 09:43:19

Konrád, ha nem indiszkréció: ügyfeled neked az index valamely ága-boga?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.12.17. 13:19:27

Nem indiszkréció. Sem az Index, sem a Blog.hu, dem más ága-boga nem ügyfelem.
Más ügyfelem miatt ráadásul nem is lehet. Furcsa lenne egyszerre két blogszolgáltatónak tanácsot adni :-)

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.12.17. 18:31:46

hogy az ügyfélnek mi a jó, az reklámduma dolog általában. a gyakorlatban ezek a halmazok ritkán esnek maguktól egybe. árukapcsolás. mert ha már látod, hogy mi mindenre jó a nicked, akkor használni is fogod. ne csináljunk úgy, mintha a dolog rólunk, felhasználókról szólna, miközben egy marketing dolog.
de ha rosszul látom, mondd.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.12.17. 20:59:42

zsoltu, ha benne lesz az Indában a fórum is, akkor nekem kevesebb kattintással kell néznem a fórumokat és a blogokat. Azokat használom.
A közös belépés azért is jó, mert így egyrészt végre az e-mail, mint egyértelmű azonosító kell a belépéshez, másrészt ha lesz új cucc, akkor már nem kell regelni.
Viszont azt még meg kell oldaniuk, hogy komfortos legyen, hogy egy belépéshez több nicket lehessen használni a fórumon, több mailboxot a vipmailen stb..

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2006.12.17. 23:57:22

zsoltu, esetleg írj levelet a Google-nak, a Yahoo-nak vagy a Microsoftnak, és magyarázd el nekik, hogy mekkora marhaság is az a single sign in. LOL.

Konrád, blog.hu és fórum alatt belátható idő belül lehet majd több nicket egy IndaPasshoz csdatolni, a VIPmailnél ez technikailag nem egyszerű, ezért rövidtávon nem lesz. (Tényleg zárójelben: mondhatnám, hpogy a három közül a VIPmailre a legkevésbé jellemző a juzerhalmozás per ember, ezért ott nincs is rá akkora szükség, de az igazi ok technikai.)

négerbirka · http://negerbirka.blogter.hu 2006.12.18. 07:06:42

eh, zsoltu nem azt mondta h a vallalatnak rossz, hanem h a usernek.

egyebkent ti eleg fajdalommentesen oldottatok meg szerintem, ugyhogy bar az inda nyilvan egy szimpla marketing-technikai huzas, azert nem veszes.

(a microsoft passtol pl en annak idejen annyira ideges voltam h azota se hasznalok msn-t)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2006.12.18. 09:25:27

Miért, szerinted a Google Account nem jó a juzernek? (A Microsoft azért rossz példa, mert ők konkrétan elb*szták.)

És nyilván több, mint marketing-technikai húzás egyébként, de majd hosszabb távon meglátod.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.12.18. 11:14:58

nos, mondjuk akkor vegyük a helyzetet közelebbről.
ahhoz, hogy tótaw blogjába írni tudjak, kellett regisztrálnom. ez még nem lenne baj, ha nem a blog.hu-ra, amit használni nem szándékozom, meg más ilyet se. működött is a dolog, függetlenül attól, hogy én speciel hányok az ilyen árukapcsolástól. egészen idáig.
most érdekes mód nem tudok belépni a mailcímmel, jelszóval, amivel eddig. és még arra se hajlandó, hogy kiküldje a szerinte hibás adatok miatt elérhetetlen cucc jelszavát vagy bármi instrukciót az elfelejtett jelszóval. nem.
hát, így azt kell mondjam, hogy oda se fogok írni. ahogy semmiféle olyan blogra nem, ami nem csak saját magához kér és ad regisztrációt, hanem a kapcsolt részeihez is. egész egyszerű ez: nektek biznisz. nekem nem.

ezen van mit nem felfogni? én a google-ba se regisztráltam magam, mert ahhoz, hogy keressek a neten, nem kell. a microsoft nem ügyfelem, macis vagyok, de mondom, ehhez ne hasonlítsuk már ezeket a dolgokat, mert ezek éppenhogy azzal etetnek, hogy free ügyek - és közben meg adat-biznisz van.
mert ugye az így közös halmazzá tett területek userei nem ugyanazok - voltak eddig. de épp egy marketing blogon magyarázzam el, hogy működik ez?

ami a dologban nektek új lehet, hogy egy felhasználó nem biztos és kötelezően örül az ilyennek, ahogy annak se, ha gagyi reklámajándékokat, ami külföldön ingyen jár, itthon mint világmegváltókat adnak el, pénzért (lásd apple és tsai).

négerbirka · http://negerbirka.blogter.hu 2006.12.18. 13:18:41

nekem egyebkent a google sem jo. kenytelen voltam regisztralni a gmailbe (a vipmail benasagai miatt egyebkent), de eleg bizalmatlan vagyok a megagiga marketing-adatbazisokkal szemben (kulonosen amelyek hasznalatahoz kotelezo a kulso cookiek engedelyezese). de ez a google. nalatok a hosszabb tavot kivancsian varom.


süti beállítások módosítása