Hogy mi lesz 2007-ben? Fejlődni fog a piac, és ez már biztos. Tesznek erről a hirdetők és a portálok, az ügynökségek és a hálózatok is. A hazai hirdetési hálózatok közül a legnagyobbat talán az Etarget fejlődött: a 2006 januári gyakorlatilag ismeretlenségből mára a piac egyik ismert és elismert szereplőjévé vált. Persze nem kevés munkával.
Ezúton szeretnék gratulálni nekik és további jó munkát kívánni. Mert ők sem fognak unatkozni 2007-ben: most indulnak Romániában, és talán terjeszkednek tovább is. De a román piaccal már 4 országban jelenlévő cég nekünk, hirdetőknek is érdekes lehet, hiszen - bár nem közismert -, de az itthon feltöltött számlával elvileg a másik 3 országban is hirdethetünk.
Persze kell fejlődniük nálunk is, a decemberi időszak nagy tanulsága, hogy egyre több helyen kell megjelenniük: érezhetően több forgalmat fel tudott volna dolgozni a rendszer a hirdetői oldalon. Így aztán kell a hazai terjeszkedés is. Főleg, mert már itt kopogtat a konkurencia is az ajtón: a Google már ismerkedik a piaccal, a CT Network pedig várhatóan technológiailag is javulni fog.
Utolsó kommentek