Iszonyú mennyiségű marketing hír fut be hozzám naponta - főleg a nagyvilágból. Persze nagy része nem sokat ér számomra. Például ez sem: Az Allianz lett a névadó szponzora a 2006. évi Pakisztán-Indiai cricket bajnokságnak. Hurrá! :-)
Csúcsok, vagy...?
2006.01.06. péntek 10:18 Konrad
Az iwiw szárnyal, és majd' mindenkit megelőzött a sajtóközleményük szerint. Vajon miért? Ez már a Web 2.0 előszele (illetve a számok alapján vihara)? A számok pedig hatalmasok: tegnap a 11 millió feletti letöltést több mint 200 ezer egyedi látogató hozott össze. Igaz, így már…
Szólj hozzá!
...de mi a kereső?
2006.01.05. csütörtök 15:29 Konrad
Kétségtelen, hogy a tavalyi év nagy slágere a keresőmarketing volt. És bár előszeretettel keveri a hazai marketing szakmai a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás fogalmakat, mégis foglalkozik vele, nem is keveset. Volt például egy beszélgetés majd' két éve, amit az MTE…
Szólj hozzá!
Ők és így...
2006.01.03. kedd 22:45 Konrad
...interneteznek. Elég sokan idézték a hazai online sajtóban a Pew Internet & American Life Project Report: Women and Men Online felmérést. Én most nem is írnám le a tartalmát (aki akarja úgyis elolvassa eredetiben), sokkal inkább arra hívnám fel a figyelmet, hogy ez amerika. Nem…
Szólj hozzá!
Webaudit - túl a 100 millión (per nap)
2006.01.03. kedd 14:36 Konrad
Miközben mindenki a tavalyi évvel van elfoglalva és találgatja, mit hoz az idei, a hétfő általános internetolvasással telt kis hazánkban. Sztahanov blogján olvashatjuk, hogy tegnap 100 millió fölötti oldalletöltést regisztrált a Webaudit. Szép szám, bár nem mindenki volt neten,…
Szólj hozzá!
2006
2006.01.02. hétfő 09:55 Konrad
Ezúton is boldog új évet kívánok mindenkinek! A kicsit hosszúra sikeredett szünet után újult erővel vetem magam a blogírásba. 2005 olyan igazi nagy áttörést nem hozott a hazai online marketingben. Ami számomra tanulságos volt, az a keresők és a keresőkkel kapcsolatos hirdetési…
Utolsó kommentek