...interneteznek. Elég sokan idézték a hazai online sajtóban a Pew Internet & American Life Project Report: Women and Men Online felmérést. Én most nem is írnám le a tartalmát (aki akarja úgyis elolvassa eredetiben), sokkal inkább arra hívnám fel a figyelmet, hogy ez amerika. Nem érdemes a hazai viszonyokra vonatkoztatni, még akkor sem, ha esetleg trendekre szeretnénk következtetni. Ennek pedig legfőbb oka a tartalom: a hazai tartalom nem annyira széleskörű, és a tanulmány szerint előretörő női olvasói szegmens számára igazából elég szegényes. Van pár nagyobb csomópont (pl. NLC vagy az [origo] Női Lapozója), de ezek inkább szigetek. Én legalábbis azt látom, hogy a nem direkt nők számára készülő tartalmaknál dolgozó, internetező (vagy blogot író) nők is hasonló férfias stílusban neteznek, mint a férfiak.
De cáfoljatok meg.
Márpedig a tartalom rányomja a bélyegét a felhasználói szokásokra is.
Utolsó kommentek