Ferenc kommentje után találtam rá a blogjára, ami online médiával, web 2.0-val és hasonlókkal foglalkozik a szomszéd várban, a Blogter-ben. A bejegyzések elsősorban nemzetközi hírekkel kapcsolatosak, érdemes olvasni, nekem eddig tetszik.
Millió dolláros menyország
2006.01.13. péntek 16:02 Konrad
Már egy ideje gondolkodtam azon, össze kellene szedni a hazai "egy millió dolláros" oldalakat (főleg, mert eddig vagy három sajtóközlemény szerűséget kaptam arról, hogy éppen ki csinálta meg elsőként itthon...). De aztán valahogy elmaradt. A dolog most újra aktuális, hiszen az…
1 komment
Kurzor.hu 2005-ös toplistája
2006.01.13. péntek 11:07 Konrad
A Hírek Média közzétette a Kurzor.hu 2005-ös tematikus toplistáját. A sajtóközlemény itt olvasható, íme pedig a tematikus toplista: Múltidéző 2005 - Tematikus Top3 a Kurzor.hu 2005-ös keresési statisztikái alapján Költők 1. József Attila 2. Petőfi Sándor 3. Ady…
Szólj hozzá!
Re: A freeblog és az iwiw hónapjai
2006.01.12. csütörtök 09:42 Konrad
Hírbehozó mini látogatottság-elemzése is az iwiw-ről (és a Freeblogról) szól, nagyjából megerősíti azt, amit én írtam. Egy dologról nem ír (és erről most én sem fogok tudni érdemben írni): kik azok, akik miatt megnőtt a Web2.0 oldalak látogatottsága. Mert ez egyrészt…
Szólj hozzá!
iwiw, rágjuk még
2006.01.10. kedd 15:48 Konrad
tms a kommentjében felhívta a figyelmem arra, hogy a tegnapi megfekvése az iwiw-nek sokkal inkább bővítés miatti leállás volt. Reméljük :-) Egyébként azért lovagolok ezen ennyit, mert úgy látom, az idei év első nagy meglepetése az iwiw: iszonyatos mértékben megmozgatja a netet,…
Szólj hozzá!
Google 39,8
2006.01.10. kedd 15:43 Konrad
A comScore Media Metrix adatai alapján az 2005. novemberében USA-ban az internetes piac vezetője a Google 39,8 százalékkal, a második a Yahoo 29,5-el, a harmadik az MSN 14,2-vel.
Szólj hozzá!
Keresőmarketing, keresőoptimalizálás
Címkék: onlinemarketing keresőmarketing keresőoptimalizálás
2006.01.09. hétfő 11:02 Konrad
Az internetező, ha keres valamit, akkor a keresővel találkozik először, és a találattól függ, eljut-e az oldalunkra. A marketingünk célja az, hogy eljusson. Lehetséges eszköz számunkra a keresőmarketing (SEM) és a keresőoptimalizálás is (SEO). Pár bejegyzéssel ezelőtt…
Utolsó kommentek