Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A bulvár lajtorjája

Címkék: érdekes wom

2007.01.11. csütörtök 23:39 Konrad

Mint egy lajtorja... a weben megjelenik, egy nagyobb portál megírja, erre valamelyik hazai bulvár tévé átveszi az anyagot. Nincs ebben semmi újdonság, ismerős lépések, ezt látjuk hónapok óta. Még azon sem lepődünk meg, ha a tévés megjelenésben kevés a pontos információ, nincs vagy hülyeség a forrás... Mindegy is.

Ami az újdonság: a folyamat lehetséges gyorsasága. Nézzük csak:

- ma reggel a Videobombon megjelent egy álvideó

- ezt az Index napközben megírta

- este pedig már az RTL Klub fórumában is téma volt

Tanulságos, nem?

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1127918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltu (törölt) · http://www.estiskola.hu 2007.01.12. 08:29:35

nem világos, mire akarsz itt most utalni. arra, hogy a videobombnak nincs gazdája, aki figyelne az ilyen dolgokra, vagy arra, hogy az index ehelyett utáankérdezett (ahogy azt a bombnak kellett volna), vagy arra, hogy az rtl a bulvárból bulvárt faragott?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.01.12. 08:36:48

Szerintem arra akart utalni, hogy mindez gyorsabban történt, mint régebben. Eddig a tv-ben csak kb. 1 héttel ezelőtti internetes sztorikat lehetett látni, most viszont 24 órán belül már le is ment a Fókuszban, interjúval, mindennel.

Shadwell 2007.01.12. 09:27:05

Pár héttel ezelőtt a "Tévé Ügyvédjében" (M1) Azzal a kb.1998-as weboldallal foglalkoztak ami Szenté avatást ígér pénzért. Egy nagyon gagyi oldalról van szó, biztos emlékeztek rá. no' de nem is ez a megdöbbentő, hanem az, hogy megkérdezték az utca emberét, hogy mit gondol erről. Volt olyan válasz (egy középkorú hölgy) -Hát ha az zinternetetten van akkor biztos, hogy igaz. A válaszadók többsége nem is a szenté avatás problémáján akadt meg, hanem azon, hogy ez az zinternetetten van. Ezzel a fogalommal nem tudtak mit kezdeni.

Az RTL -meg el tud adni mindent, mert a zombiknak nincs zinternetje, és fogalmuk sincs (sajnos) hogy mi az. Ezért is elég a bal felső sarokba annyit kiírni, vagy elmondani, hogy "forrás az internet" Mert ha kiírnák, hogy forrás "Videobomb.hu" megzavarná a kedves nézőket és még rosszul is aludnának, ráadásul másnap mondanák a szomszédnak, hogy "levélbomba után most már van videó bomba is, úgy hogy figyelj oda hogy a Jancsi gyereked mit vesz ki a tékábó!"

Nagymamám egyszer még régen felhívott, hogy vigyázzak magamra mert hallotta a rádióban, hogy valami vírus van a zinternetetten és vegyek sálat...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.12. 09:34:19

zsoltu: karaj mondja a tutit. A sebesség.
Egyébként a Videobomb az közvetítő szolgáltató, miért kellett volna bármit is csinálnia?

devizakozep 2007.01.12. 10:27:24

ez kb 3-4 eve indult / megy itthon. kezdodott szanalmas.hu -val, mikor is a tv2 es az index rendszeresen odajart, es az ott kozolt sajat vagy nemsajat, felkutatott, kitargyalt, felvetett temakat rendszeresen lenyulta. termeszetesen mindenfele forrasmegjeloles nelkul.

most legalabb neha elhangzik, hogy "az interneten" . :))
( de eskuszom inditok egy videomegosztot, ahol kertvk musorai lesznek dogivel es megjelolom forrasnak, hogy a tv-bol.)

amugy pl. egyik szanalmason kozolt sajat anyagombol a boros-bocskor paros par eve tobb hetig megelt jol a mittomenmelyik radioban.

szoval ez a tanulsag dolog igencsak ketelu, meg hartyavekony jegen tancolo. ha en csinalom akkor az lopas, ha ok, akkor csak elnek a technika adta lehetoseggel.

napersze.

zsolti 2007.01.12. 12:36:41

"Both Zoltán, a kiváló barát és vadállatbefogó emlékére. (SZERKI UPDATE: figyelem ez az eredeti videó, amiről az Index is írt és a Fókuszban is volt)"

Ha nem lenne ott ez a tenyérbemászó kiegészítés, meg sem fordulna a fejemben, hogy esetleg a Videobomb saját médiahackjéről van szó. Így azonban akaratlanul is elmerengek rajta... :)

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.01.12. 12:45:38

Vagy Both Z. van a háttérben, hisz ilyen is volt már a történelemben...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.12. 14:12:56

zsolti, ha hiszel nekem: nem a Videobomb hack-je.

devizakozep: az a tanulság, hogy már itthon is ilyen gyorsan végig lehet futni, és hogy valóban van értelme használni kommunikációban az ilyen eszközöket, mint a Videobomb. Persze sok dolognak együtt kell állnia egy sikeres felfutáshoz, de ugye sokminden befolyásolható is.

pollner · http://soreo.biz 2007.01.12. 14:49:16

"valóban van értelme használni kommunikációban az ilyen eszközöket, mint a Videobomb. Persze sok dolognak együtt kell állnia egy sikeres felfutáshoz"

A siker fogalma viszonylagos. Hogyha ez azt jelenti, hogy egy gyengécske poénnal bekerülni egy ....hm. kétes értékű tévéműsorba, akkor igen.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2007.01.12. 17:34:07

a videobomb egy szolgáltató, innen nézve. hogy mi a duma mögötte, mindegy. és az ő imágóját rontja (ha lehet egyáltalán tovább rontani) az, ha ilyen kerül fel. moderálás is van a világon. nem akkora "piac" ez, hogy ne menne - ha nem spórolna a videobomb a moderátorokon.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.12. 18:16:06

zsoltu, ezt ugye te se gondolod komolyan? Elfogadom, hogy zsigerből elutasítassz mindent, ami Blogter, de azért maradjunk a realitások talaján. A Videobomb nem az a hely, ahol a moderáció és a beleszólás előrevisz.
Másrészt ez a video akkor sem moderálandó szerintem, ha poén. Csak akkor kell leszedni, ha az érintett ésvagy jogtulajdonos kéri. Nem lehet a Videobomb, sőt nem lehet senki erkölcscsősz. Pontosabban lehet, de az már nem szabad véleményalkotás... Szerintem.

devizakozep 2007.01.12. 22:06:00

konrad, (a bizonyos szinttol) valo lopast, te kommunikacios eszkozok hasznalatanak tartod? hm. mintha az utolso mondatomat hallanam vissza. ha nekem van tobb penzem ugyvedre, akkor o lop, ha neki akkor en. zsir.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.12. 22:23:20

Eltekintenék a dolog jogi részéről, de majd visszatérek rá, ha kapok plusz infót.
De a jelenség adott: ha akarsz egy kis olcsó hírverést / szeretnél témát feldobni / tematizálni a közbeszédet stb., akkor egy hasonló szolgáltatás (vagy maga a Videobomb) lehet kiinduló pont. Ennyi.


süti beállítások módosítása