Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mit és kik keresnek az Árukereső.hu-n?

Címkék: kutatás arukereso

2007.01.16. kedd 22:24 Konrad

Hétről hétre megjelenik a blogon, hogy mik a legnépszerűbb termékek az Árukereső.hu portálon. Most ki is hoztak egy összefoglalót, illetve arról egy sajtóközleményt, mi történt tavaly év végén:

Az  arukereso.hu december második hetében mérte a „legnagyobb rohamot”, amikor az oldalra több, mint negyedmillió látogatás és közel 170.000 egyedi látogató érkezett.

Az arukereso.hu adatai alapján a legnépszerűbb karácsonyi ajándékok a tavalyi évben a digitális fényképezőgépek, digitális videokamerák, MP3 lejátszók, mobiltelefonok és a CRT-, LCD-, Plazma TV-k voltak.

Érdemes megnézni, mi volt egy évvel ezelőtt:

2005 karácsonya előtt a digitális fényképezőgépek, TV-k és MP3 lejátszók mellett a DVD filmek és autók is szerepeltek a TOP5 listán. 2006-ra mind az autók, mind a DVD filmek lejjebb csúsztak a rangsorban, helyüket a digitális videokamerák és a mobiltelefonok vették át.

Időközben elkészült az NRC médiakutatása is, így mostmár azt is tudhatjuk, kik is használják az Árukereső.hu-t. Először is férfiak. A látogatóknak mindössze 31 százaléka nő. Érdekes módon az idősebbek. Miközben a netezők fele 29 évnél fiatalabb, addig ez a korosztály csak 29 százalékkal képviseli magát az Árukeresőn. Érdekes még, hogy az átlagosnál kicsit gazdagabbak keresgélnek, és otthonról vagy munkahelyről. Sőt, munkahelyről szívesebben nézegetik a termékeket, mint más oldalakat.

Persze az nem túl meglepő, hogy a látogatók kétharmada tervezi, hogy vásárol a neten.

Elég komolynak tűnik az elérhető célcsoport. Ez hirdetői szempontból nem rossz hír, olyanok pörögnek itt, akik tudnak és akarnak is vásárolni. Jó ezt tudni.

Végül: kérdezték kommentben páran, hogy miért jó az, hogy hétről-hétre megjelenik az Árukereső toplistája a blogon és miért foglalkozok kiemelten ezzel a szolgáltatással.

Sajnos az a tapasztalatom, hogy a hazai ebusinessben utazó cégek nem szeretik elmesélni, milyen forgalmakat realizálnak, mi érdekli a felhasználókat. Egyébként ez a mentalitás a hazai online piac egészét is jellemzi: miközben pontosan tudhatjuk, ki mennyit költ az USA-ban és mekkora reklámforgalma van egy-egy kinti oldalnak, addig nálunk mindez üzleti titok, és az érintett nagy cégek is csak mindenféle konspirációs módszerekkel hajlandóak adatokat nyilvánosságra hozni.

Az Árukereső most fellebbenti egy kicsit a fátylat, és a nem bennfentesek is láthatják, mik a legnépszerűbb, legérdekesebb termékek.

Hát ezért.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1128888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mark.hu · http://mark.hu 2007.01.17. 00:01:17

Kedves Konrád!

Nagyon szívesen lebbentek én is fágylat a Vatera.hu-ról. Nálunk a webauditos nézettségi statisztika teljesen publikus, de ezt ki tudom egészíteni átemnő forgalmi adatokkal, azaz forintban kifejezve, hogy mennyit értéksítettek az oldalon keresztül, valamint azzal, hogy ez nekünk mekkora bevételt jelentett. Néhany nap türelmet kérek a pontos számokhoz, de ígérem, hogy az elsők között fogom küldeni Neked hazánk legnagyobb B2C és C2C piacterének adatait.

Üdv:
Petényi Márk

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.17. 00:44:14

Márk, köszönöm előre is, várom az adatokat!

bigpe 2007.01.17. 09:35:25

szerintem a nagyobb e-kereskedők nem titkolják a számaikat. A kisebbek talán, de a nagyok félévente minimum kiadnak egy sajtóközleményt a növekedésükről.



süti beállítások módosítása