Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Közösségi hálózat, mint elsődleges hírforrás?

Címkék: iwiw érdekes közösség

2007.01.18. csütörtök 14:54 Konrad

Valaha a fórum volt az a hely, ahol hírekhez lehetett jutni. Mármint valaha régen a görögök és rómaiak idejében. Az akkori személyes részvételű fórum volt a közösségi tér, a "közösségi háló".

A XXI. század közösségi tere az internet, és mostanra azon belül is a közösségi hálózatok. És egyre többen használják! Most például politikus. Mai hír:

Bár csütörtök reggel a Nap-kelté-ben Fodor Gábor még azt mondta, pénteken fogja meghozni azt a döntést, hogy indul-e a pártelnökségért vagy sem, az iWiW közösségi portálon (...) már bejelentette, hogy jelölteti magát. Fodort egyelőre nem értük el, így nem tudtuk megkérdezni, miért épp ilyen formában közölte szándékát.

"Döntöttem: a tavaszi küldöttgyűlésén indulok az SZDSZ elnöki tisztéért. Itt az ideje, hogy megújítsuk a magyar liberális pártot" - írta a portál üzenőfalán 12 óra előtt nem sokkal elhelyezett felhívásban az SZDSZ-es politikus.

Tehát már nem is egy személyesebb blog, hanem az iWiW üzenőfala(!) lett az a közösségi tér, ami egy hír forrásává válhat!

Hónapok óta arról beszélünk, hogy 2007 már a közösségi szolgáltatásokról fog szólni. Reméltem, hogy ez nem fű alatt fog így alakulni, hanem lesznek látható jelei, de ennyire konkrét és egyértelmű példára nem számítottam. Másrészt nagy pofon ez a hagyományos újságírásnak általában és az internettől (és az iWiW-től) elzárkózóknak is: nem benne lenne azt jelenti, mintha kikapcsolná otthon az áramot és nem venne újságot. Információs vákumba kerül. Pontosabban kerülhet.

Azért arra kíváncsi leszek, tényleg miért ezt a formát válaszotta Fodor Gábor.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8529333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xnews 2007.01.18. 15:04:58

Ez aztán friss és ropogós! Lassan az onlinemarketingblog lesz a napi hírújság a NSZ, MN stb. helyett. :)

devizakozep 2007.01.18. 15:53:58

vajon miert? mert ubertrendi. mert igy mindenki ir rola. partprop. ingyenreklam.
majd most hirtelen meg 3-4 ilyen csako csinalja ugyanezt. mert akkor meg irnak rola. aztan mar senki.

ne legy mar naiv konrad :-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.18. 16:31:17

Nem vagyok naív szerintem. Egy kommunikációs forma megválasztásánál szempont lehet a meghökkentés, a trendiség, az újdonság is. Mi ebben a baj?

Vera · http://blog.interaktivmarketing.hu 2007.01.18. 19:01:04

egyébként azért (is) sztem, mert a kóka van kikiáltva a nagy iwiw-esnek, szóval körbepisilni a másik vadászterületét.. vagy ez meg túlkombinálás?

Peti 2007.01.18. 19:44:00

Üdv!

Szerintem meg azért csinálta, mert egyfelől ezt úgyis megírja mindenki, hogy 'a wiw-en lett közzétéve', erre meg az esetleges pártszimpatizánsok 'Hopp, Ő is fent van a wiwen? Jelöljük be!' És utána mint egy alternatív kommunikációs csatorna működhet az üzenőfal. (Legalábbis én ezt tenném a helyében....)

Peti 2007.01.22. 22:26:59

korábban nem tudom mennyi volt, de most 1471 ismerőse van... Kíváncsi lennék, hányan jelölték be az elmúlt 1 hétben....


süti beállítások módosítása