Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Webeket és e-maileket kérem ellenörzésre!

Címkék: weboldal céges weboldal

2007.01.29. hétfő 20:39 Konrad

Mekkora jóságnak könyvelhették ezt el a BKV-nál! Kérjük meg az embereket, hogy adjanak ötleteket, milyen legyen az új weboldal! Sőt, ne csak az emberek, ne zárjuk ki az ügynökségeket se: jöjjenek azok az ötletek mindenhonnan!

Az online megújulásra a BKV nemrég ötletbörzét hirdetett, a vállalat arra buzdítja a felhasználókat, hogy írják meg javaslataikat: mit szeretnének látni az új oldalakon. Mint megtudtuk: a cég nem csak az utasoktól vár ötleteket, hanem ügynökségektől is, amelyek - megfelelő koncepció és vállalási ár esetén - részt is vehetnek a munkákban.

Érthető? Dolgozzatok, mi nem ígérünk semmit, aztán majd kiderül, hiszen,

A beérkezett javaslatokat február második felében az igazgatótanács elé terjesztik majd, amely meghatározza a koncepciót, valamint a keretösszeget. A büdzsé - amely 50 millió forintnál biztosan nem lesz több - a részfeladatok megvalósítói között oszlik majd el.

Nadeszép! A hazai weboldal fejlesztések között giga összeget szánnak rá, egy olyan dologra, amelynek a koncepcióját az igazgatótanács határozza meg! Nagyon örvendetes, hogy bár a BKV láthatóan csak nagyon nehezen tud megfelelni az utazóközönség elvárásainak (ugyanis a budapesti tömegközlekedés csak részben valósul meg: tömeg már van), az új seprűk (azaz az új emberek, akik idekerültek mostanság) bőven értenek a weboldalak készítéséhez. Hiszen a koncepciót... de már láttuk.

Felhívnám a BKV igazgatótanácsának (úgyis, mint reneszánsz emberek) figyelmét arra a mondásra, miszerint a teve egy olyan ló, amit egy bizottság tervezett.

Ezzel a megoldással nem lesz jó a weboldal! Nem lehet jó, mert nem megfelelő módon nyúlnak hozzá, nem koncepciók, meg ötletek kellenek a webhez. Olyan ez, mintha a BKV pályázatot írna ki, vajon mi legyen az Utastájékoztató tartalma? Milyen újságokban reklámozzanak? Mire költsék a reklámbüdzsét? Hol vegyenek fagylaltot a céges bulira? Hány éves a kapitány?

Egy céges weboldal készítése ugyanolyan több lépcsős iparos munka, mint a buszgyártás. De azért ismételjük át, mit kellene tennie az igazgatótanácsnak:

Kérjenek fel egy céget, aki partner abban, hogy az új oldal tartalmát, szolgáltatását összeállítják. Az alábbi kérdésekre kell választ kapni:

  • Milyen célt akarnak megvalósítani az új weboldallal?
  • Kik a célcsoportjai az új weboldalnak?

Ha ezekre már van válasz, akkor lehet azon gondolkodni, a célokat az adott célcsoport felé milyen eszközzel kívánják elérni. Itt lesz helye ötleteknek, koncepciónak. Nem máshol!

Nem tudom, miért így próbálnak weboldalt gyártani a BKV-nál, talán ezzel akarnak úgy tenni, mintha érdekelné őket a külső vélemény? Vagy tényleg nincs ott senki, aki megmondja a főnöknek, hogy te jóska, ez így síkhülyeség? Mindegy. Én most megmondom. Nem fog ez így menni kérem, ez nem demokrácia, ez kőkemény diktatúra: alá és fölé rendelt feladatok, egymásból következő dolgok, munka ez, nem szórakozás.

Oszoljunk kérem. Nem lesz itt semmi látnivaló.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7032022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri · http://www.webreklam.hu 2007.01.29. 22:11:00

Hogyan spóroljunk pénzt a "tanácsadói" munkán. Magyar módra.

Xnews 2007.01.29. 23:08:59

50M az nem spórolás! ;)

mirmurrr 2007.01.30. 01:23:15

na ez már igen... de értitek a lényeg itt is azon van, hogy honnan nézzük...végülis a BKV nem ígérget;) legalább jobb mint némely ügyfelek.

mert ugye abból is van olyan fajta, aki jön nagy lendülettel hévvel lelkesedéssel, jól belelkesíti az adott szakembert, tanácsadót, vagy ügynökséget, ötletelnek meg minden, aztán prezentálják a tervet a drága ügyfélnek, aki hmmm.. morfondíroz pár napot, majd elindul dealelni a saját útjain... és egész véletlen a szakemberrel, tanácsadóval, avagy az ügynökséggel azonos bölcs következtetéseket von le, s online harci tervében az általuk javasolt ötleteket lovagolja meg... no ezzel már biztos többen találkoztatok.

még érthető is valahol, kisebb ügyfeleknél: igyekszenek spórolni, ahol csak tudnak, DE ha vki 50 milliós költségvetéssel nyomul, akkor ez már több mint kínos: "s lőn kezdetét vette a weboldalkészítés mesterségének devalvációja"

Zero 2007.01.30. 01:26:09

A képlet tök egyszerű:

Kik a célcsoportjai az új weboldalnak?

Akik írnak...

Milyen célt akarnak megvalósítani az új weboldallal?

Amit ínak...


Szerintem nem olyan felháborító ez, bár kétség kívül nem írtál hülyeséget.

Zero

Habencius István 2007.01.30. 02:02:49

Szerintem se felhaborito... max arcpirito.

Viszont ez egy pompas teamwork lehetoseg, akar itt a blogon, akar vmi nonpublic feluleten. Penzt ugyse akarnak erte adni, szoval nem hiszem, h konkuralnak egymassal, ha beadunk egy kozos koncepciot valami hasznalhato es hasznos weblapra. Egy kis tarsadalmi munka rank ferne ebben a rohanos, penzhajkuraszo internetbizniszben :)

Ha nagyon jol sikerul a javaslatunk es veletlen hozzank vagnak valami osszeget, betoljuk valamelyik gyermek alapitvany szamlajara...

off: ez nem egy fizetos cikk a kreativon?

nehogy a vegen lecsukjanak szellemi termek jogosulatlan masolasaert :> aztan vihetjuk pendriveon a legfrissebb internet a latogatora :>

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.01.30. 07:03:54

Azt még nem mondta el senki, hogy mi is a baj a jelenlegi honlappal. Mert a menetrend és útvonaltervező része szerintem egész jól használható, a designja bár lehet, hogy nem a legtrendibb, de abszolút használható, jó, nekem legalábbis bejön. Igen, biztos lehetne még fejleszteni, de túl nagy az esély, hogy elvesznek a jelenleg jól használható funkciók. Nem látok okot a váltásra.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.01.30. 08:57:07

Gyerekek, ezzel semmi baj nincs, csak elkövetitek azt a hibát, hogy a tartalmára figyeltek, amikor nem az a lényeg.

1. Igen, Móricka képzeli így a weboldal-készítést. Lehet, hogy az igazgatótanács is, de a zemberek egészen biztosan. Ezért aztán tetszeni fog nekik a dolog, özönleni fognak az ötletek.

2. Stop. Itt van vége. Ennyi volt az akció lényege. Kiderükt, hogy a BKV milyen jó fej, meg hallgat a zemberek véleményére. Stop. Ennek az akciónak ezzel a közleménnyel van vége. Stop.

Persze, lesz utóélete is a dolognak, de az már érdektelen, pl. tíz évig nem lesz új BKV weboldal, vagy ami lesz, a szokásos pályáztatási módon készül el (kiválasztjuk a Kirowskit), és a jelen kiírás és a megtörténtek közti ellentmondást majd néhány mitugrász újságíró megglosszantja, de ennyi.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2007.01.30. 10:37:08

50 millió a bkv site-ra. micsoda pazarlás...
Miért érzem úgy, hogy "felsőbb körökben", amikor döntést kell hozni, mindig a rosszabbat választják?

devizakozep 2007.01.30. 11:26:43

most ha azt monddom, hogy egy ujabb mutyi, akkor szemetlada vagyok? orom a magyar piacon szetnezni.

Balee · http://b2bonline.blog.hu 2007.01.31. 23:01:08

kérem küldjenek ötleteket ingyen, majd pedig egy cég megcsinálja a honlapot 50 millióért ezeket összeömlesztve, eladva a menedzsmentnek az egészet kilóra... khm... Magyarorszáááááág (ahogy a dal is szól...)


süti beállítások módosítása