Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (6) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (8) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (8) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Cordon Bleu

Címkék: web2 index hírek video weboldal [origo]

2007.02.03. szombat 13:29 Konrad

Magyarul kék szalag. Egy díj, amit a legjobbak kapnak különböző versenyeken. (Igen, az azonos nevű ételre is gondolhatnánk, és igen, azért kapta ezt a nevet, mert valamikor nyert egy ilyen díjat. Állítólag.) De most egy tegnapi eseményre gondolok, amikor parlamenti képviselők egy csoportja "felvette a munkát", és folytonossági hiányt idézett elő az Országháza előtti kétes jogi helyzetű kerítésben.

Ez egy esemény, amire történő internetes reagálás volt számomra az érdekes. Egyrészt, mert ez az első komolyabb eseménye az új [origo]-nak, másrészt, mert a civil média combosodása is tetten érhető.

A két vezető hírportált megnézve az Index gyorsan reagált, és elővette az őszi sablonokat. Vezető helyen szerepelnek az információk, azonnal van jegyzet az eseményről, percről percre követhetjük a dolgokat, háttéranyagokkal, képekkel, videókkal.

Apropó, videó: megjelentek a tudósításokban a telefonnal készült minitudósítások, sőt, a VideoBomb egyik videója jó nagy karriert futott be.

Viszont az [origo] új címlapja számomra leszerepelt. Persze az esemény megkapta a kiemelt helyet, de semmi bővebb cucc címlapról nem elérhető (vagy nem látom, de ugye akkor nem elérhető), nincs csoportosítás, azonnali áttekintés. Hiába, az [origo] egyértelműen távolodik a hírportál státusztól, és egyre inkább általános portállá válik: mindenből egy kicsit. Ezt erősíti is a sok kritikát kapott bal oldali menüsáv kiegészítése, egy legfelülre rakott Oldaltérkép link. Figyelem, az [origo] az első olyan portál, ami annyira áttekinthetetlen lett, hogy kiemelten kell kezelnie egy lecsupaszított tartalomjegyzéket!

Érdekes lesz látni, megmarad-e hosszú távon az önálló hírgyártás (saját újságírók), vagy csak pár szerkesztő fogja külső forrásokból felhordani a híreket... Sokat gyorsíthat ezen az, ha végre sikerül a Blogteres blogoknak is helyet találni (azaz abbamarad végre az a fajta "helykeresés", ami miatt eddig "nem sikerült" betartani a nyári igéretet, hogy a blogok tartalmai is megjelennek az [origo]-n).

Az őszi események - amellett, hogy megtanították a rendőröket tömegoszlatni - talán megtanították a civil médiát is az eseményeket feldolgozni. A várhatóan nem unalmas tavasz - ha marad ez a tendencia - további erősödést hozhat. Ez alapján 2007 egyértelműen a közösségi tartalom éve lehet.

És akkor egy ilyen esemény után nem az Index, nem az [origo], hanem a felhasználó kapja meg a képzeletbeli kék szalagot.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8733259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pollner · http://soreo.biz 2007.02.03. 16:34:42

Az Index és az Origo reagálását nagyon jó elemzed. A "combosodást" illetően akadnak kétségeim:
mediablog.hvg.hu/200723.aspx

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.03. 18:45:07

A combosodás viszonylagos. Nagyon messze van még a civil tartalom pl. az Indextől, de én úgy látom, növekszik a reagálóképessége. Ha egy ilyen esetben tudod, hogy mekkora karriert futhatsz be, akkor szívesebben gyártasz saját dolgot.
Ez a videó (is) ezt mutatja, szerintem. De nem állítom, hogy olyan nagyon erős, nem a civilek kapták most a kék szalagot.

Bakura · http://napipolitika.blogter.hu 2007.02.03. 18:55:01

Szerintem mindkettőtöknek igaza van! Erősödik a blogok szerepe, de nem szabad túlbecsülni.

Konrád: Végre egy jó írás tőled. De nem cikizlek. Na jó a privi.hu-ról írt írásod sem rossz. :)

prospero 2007.02.03. 21:57:02

én nagyon büszke vagyok arra, hogy egy kis MOBILOS videóval megnyertük a webes hírversenyt! (lásd 11.15-s esemény 11.30-kor kint volt) az aug-20-i főpróba, az okt-i zavargások után, most végre sikerült bizonyítania a civilmédiának, ez klassz

a webes videós pedig kollégáknak javaslom, h ilyenkor ne a feliratokra / editálásra fordítsák az időt :-)) igazából lehet, h nem is stábokkal kéne kimenni, hanem ki kéne osztani 10-100-1000 kamerás mobilt!

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.06. 18:44:21

Prospero, azért a stábok által felvett anyag és a kamerás mobil videoja között vannak különbségek, ugye? :)


süti beállítások módosítása