A mai online piacon két olyan értékesítési csapat van, amelyik valamiért kiemelkedik az átlagból. Az egyik az Index.hu csapata, a másik pedig a T-Online-é. Mindkét cég olyan szerepet tölt be a piacon, hogy döntéseik számítanak, az általuk lefektetett alapokhoz valamilyen módon igazodunk, ha tudunk róla, ha nem. Éppen ezért fontos hír:
Hat év után közös megegyezéssel távozik a T-Online Magyarországtól Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató. A T-Online Magyarország médiaértékesítésének vezetését február 5-től Somogyi Péter Pál végzi.
Ezúton gratulálok Somogyi Péternek és szorítok neki, hogy az új kihívásoknak is az eddigiekhez méltóan meg tudjon felelni (meg fog tudni, naná!), és kiváncsian fogom figyelni, Mester Sándor mely tanácsadó cégnél folytatja a munkáját.
(Forrás)
Utolsó kommentek