Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hova tovább?

2007.03.05. hétfő 01:50 Konrad

Az internetes marketing nem egyenlő a portálokon történő hirdetéssel. Sőt, nem egyenlő a weboldal készítéssel és a portálokon való hirdetések együttesével sem. Az internetes marketing ennél több.

Pontosabban ennél több lehetne.

Hirdetői, és valjuk be, szakmai tehetetlenség, hogy a webet úgy próbáljuk felfogni, mint egy hirdetési felületet. Vannak saját kiadványok (céges weboldal), vannak felületek (portálok), és ezekből gyúrunk jópofa marketing-mixet, amit aztán így-úgy eladunk a webet nálunk kevésbé értő cégeknek. Persze működnek is a dolgok, hiszen elérünk célokat, elérünk emberket, így aztán elégedett mindenki.

Éppen csak olyan ez, mintha a tévében a reklámblokk úgy nézni ki, hogy képeket mutogatnak és aláolvasnak. Azaz használnák a rádió tudását és a képes lapok tudását. Hatékony lenne az is.

Persze érthető, hogy egyszerűsítünk az ügyfél felé: még az internetet magát is nehéz elmagyarázni, sokakat meg kell győzni, hogy valóban vannak vásárlóik, megrendelőik a drót túloldalán. Nem is akarunk már szórakozni olyan megoldásokkal, amit nagyon nem lehet megérteni plusz tudás nélkül.

De az internetes marketing több, mint a saját kiadvány + valami hirdetési felület használata. Az Internetes marketing egy olyan új platform, ami egy valódi kétirányú csatárnát használ, méghozzá folyamatosan. Azaz nemcsak mintegy visszaküldendő kupon vagy válaszlevél, hanem folyamatos, mintha élő telefonbeszélgetést folytatnánk...

Amikor a Web 2.2 Symposiumon felmerült, miért is ajánlanék webkettes megoldásokat az ügyfeleimnek, mi az, amivel meggyőzhetem őket, azt mondtam, nem biztos, hogy ajánlok. Aztán elmentem egy tárgyalásra (nem telt el egy óra se a beszélgetéstől) - és úgy alakult, hogy ajánlottam webkettes megoldásokat. De ezek nem olyan megoldások voltak, hogy használj blogot hirdetési felületként vagy csinálj weboldalt, ahol lehet üzenőfalra írni. Azt javasoltam, hogy amennyiben fontos nekik az internet, gondolkodjanak stratégiában. Nevezzenek meg célokat, válasszunk ki eszközöket.

Olyan eszközöket, amelyek kihasználják az internetben rejlő igazi újdonságokat.

Én most úgy látom, hogy az igazi újdonság a kommunikáció. A több rétegű, több irányú, több résztvevős kommunikáció. Megszólíthatok különböző célcsoportokat. A célcsoportjaimat pontosabban szegmentálhatom. A fogyasztói attitűd, a létező motivációk alapján nyújthatok szolgáltatásokat. Bevonhatom az érdeklődőket döntési helyzetekbe, akár termékfejlesztésbe. Reagálhatok egyedi igényekre. Sőt, továbblépek: teret biztosíthatok a fogyasztóimnak az egymás közti kommunikációra, és én símán a háttérbe vonulhatok. Átadhatok feladatokat azoknak, akik engem szeretnek.

A fentieknek tudománya WOMM, a word-of-mouth marketing, a szóbeszédmarketing. Az ügyfélevangelizmus. Amikor vannak ügyfeleim, akik hirdetik a jó hírnevemet, résztvesznek a cégem, termékem életében. Az internet lehetőséget biztosít arra, hogy az érdeklődés szintjének megfelelő szolgáltatásokat nyújtsak!

És persze kell majd weboldal, és kellenek hirdetések, és kellenek mindazok az eszközök, amiket most is használunk. De ezek csak eszközök, nem ezek A Marketing. És ezek az eszközök akkor vannak jól használva, ha erősítik a stratégiai célt.

És igen, lehet, még tovább fogunk lépni. Sőt, remélem! Remélem, lesznek olyan ifjú titánok, akik megmutatják, milyen minőségileg új dolgokra használható az internet. Mert tovább kell lépni. Mert tovább fogunk lépni. Létérdekünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8342994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása