Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online reklám saláta

Címkék: onlinemarketing hírek

2007.04.02. hétfő 20:05 Konrad

Volt a múlt héten pár hír, amire nem maradt időm reagálni sok más mellett, most megpróbálom bepótolni.

Az első ilyen az a nem hazai hír, hogy Angliában az online reklámköltés lehagyta a napilapokban történő költést, ráadásul úgy, hogy ennek nagy része bővülés, azaz húzza a reklámpiacot az online költés.

Érdemes lenne ezen a híren elgondolkozniuk a hazai napilapoknak. Élükön kedvenc piacvezetőnkkel, a Népszabadsággal. (Jut eszembe, Szegeden a nyolcvanas években is működő 2-3 neonos fényreklám közül az egyik ez volt: Országról, világról tájékoztat a Népszabadság.)

Valamiért a Népszabadság egyik levitézlett vezére most tartotta fontosnak, hogy fricskát nyomjon a hazai blogtársadalom orrára egy humorosnak szánt írással. A Blőg című Karcagi-írás legnagyobb tanulsága mégis az, hogy a dinoszaurusz-nemzedék is kénytelen foglalkozni az internettel és a blogokkal.

Akiknek az online hírek máris fontosak, és szeretik egy helyen olvasni például a marketinges blogokat, azok már biztos észrevették, hogy a zin.hu szolgáltatás átköltözött a Miner-re. Már egy bő hete az új cím él: http://marketing.miner.hu/

Meglepően nagy csend fogadta azt a hírt, hogy a nem olyan rég indult www.HiFe.hu szolgáltatást megvette az egyik egyesült királyságbeli hirdető cég, az Adserver Limited. A HiFe az Etargetnek, a CT Networknek és persze az AdSense-nek jelenthet konkurenciát, amihez persze pénz is kell - kérdés, az új tulaj mennyi pénzt is fog beletenni a hazai piacba.

A Hírek Média is a héten jelentette be, hogy a MAXIMA KutatóCentrum belépett az egyik legismertebb piac- és közvélemény-kutató cégeket tömörítő szakmai szervezetbe, az ESOMAR-ba (European Society for Opinion and Market Research). (Az ESOMAR nevéhez fűzödik a státuszfelosztás is, nem mellékesen.)

Végül egy érdekes sajtótájékoztatón a magyar Google fényezte magát. Bár az egész nettó reklám volt, mégis érdemes megnézni, vannak benne érdekes adatok. Például ez: a Google legutóbbi felmérése szerint a netezők 21 százaléka vásárolt már terméket online, 74 százalékuk pedig használta már a Google-t mint szabad szavas keresőt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr853826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdw 2007.04.02. 20:57:14

nekem az a 47%-os online keresési aktivitás hangzik érdekesen - különösen az aktuális nrf-kutatás fényében (összefoglaló nálam: tinyurl.com/26hsyu ).
no meg, hogy bővül a hazai google-csapat (account department).

zsoltu · http://estiskola.hu 2007.04.03. 08:48:18

az egyik egy link.
www.pto.hu/post/1/817
már ha hirdetés, akkor ilyet, sokat, on- és offline is.

aztánmeg: sokadik helyen olvasok karcagi írásáról a népszabóban. ezért elolvastam azt is. és nem értem a felháborodás okát. az önirónia szerintem fontos. bár azt is tudom, hogy - főleg az újonan blog térbe sodródott irokézek közül sokaknak hirtelen nagyon magasra repült a rakétájuk, és olyan magasan, ahol ők vannak, már oxigén se sok marad, de azért talán mégse kéne azért nekimenni valakinek, mert fricskáz egyet a blogoszféra orrára. ugyanis az írás eléggé rendben van. a blogok 90%-a olyan szinten mozog, amit a levitézlett úr ír. (mitől levitézlett, ezt is érdemes lenne kifejteni...)

str 2007.04.04. 14:58:38

online elég nehéz így gerilláskodni - de feltételezem a kreativitásra gondoltál, ami tényleg rendben van.


süti beállítások módosítása