Mára elmondhatjuk: az elmúlt tíz év legnagyobb design-váltás bukása az [origo] nevéhez fűzödik. Az új címlap teljesen alkalmatlan a navigálásra, szembe megy a trendekkel, bonyolult és rossz. Persze láthatják ezt a magentánál is, hiszen mindig változtatnak rajta valamit. Igaz, ennek ára van.
Mára például teljesen eltűnt a fórum (vagy csak nem találom? vagy korábban sem volt már?), és már nincs blog menüpont sem. Vajon ez a büntetés, amiért a Blogter eladta a konkurenciának a Videobombot? Vagy nettó hülyeség, hogy kimaradt?
Teszem hozzá, eleve furcsa az a menü, amit ki lehet nyitni nagyobbra. Nem, nem almenük vannak plusz, hanem a hosszú menüt elvágták, és egy része csak kattintásra nyílik. Viszont - és ebből látszik, sufnituning az egész - két Babázó menüpont is van. Az egyik közvetlenül mutat az oldalra, a másik egy átirányításon keresztül - ugyanoda.
Tehát sok a menü, de belefért egy duplázás. A T-Online-nál nincs egy normális vezető, aki ellenőrizné a munkát??? És tényleg: miért nincs olyan kereső, amivel csak a portál cikkeiben kereshetek? Vagy van, csak én nem találom?
Ma egyébként az alföld közepén járva rá akartam lesni a friss hírekre, és az Opera Mini böngészővel behoztam az [origo]-t is. Minden látszik, csak az a jó kis dobozos megoldás nem. Azaz híreket nem tudtam olvasni... Ellenben az első sor, ami bejött, hirdetés volt.
Hát, így. Az [origo] címlap - ez a mostani - tananyag lesz. Példa arra, hogyan ne csináljunk portál címlapot.
Utolsó kommentek