Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Happy weekend!

Címkék: onlinemarketing érdekes

2007.05.25. péntek 11:01 Konrad

Ez az év bővelkedik a hosszú hétvégékben: 3-4 napig kiürülnek a városok, sokan utaznak országon belül és kívül. Itt is van éppen előttünk egy újabb ilyen 3 nap.

Miközben ez egy kellemes állapot (nem kell dolgozni, meg minden), az internetes forgalomnak nagy pofon tud lenni. Főleg, ahogy elnéztem, a reklám hatékonyságnak. Ezek a hétvégék jól visszavetik az éppen futó kampányokat, kicsit jobban is, mint a normál hétvégék.

Persze ez érthető és könnyen magyarázható, ráadásul sok újdonság sincs a fentiekben. Amitől mégis érdekes, hogy amikor átrakják a munkanapokat hétvégére, akkor az nem látszik annyira a forgalomban: nem lesz sokkal jobb, mint a szabadnapos hétvégi nap. Sőt, amikor egy csütörtök-péntek volt szabadnap, és az azt megelőző szombat lett volna munkanap, akkor gyakorlatilag 9 napig (szombattól következő vasárnapig) gyengébb volt a reklám teljesítés is (azaz pl. kevésbé kattintottak).

Szóval, figyelmesen kell nézni a naptárat, amikor kampányt időzítünk. És akkor még nem is beszéltünk az időjárás hatásairól...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8386899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iron 2007.05.26. 17:35:38

Egy érdekesség a szünnapokkal kapcsolatban a fejlődő oldalak számára (kis elméleti körítéssel):
Bizonyos termékeknek vannak holt időszakaik (hasonlóan a Konrád által említett hétvégékhez). A mi tőzsdei oldalunk számára pl. a karácsony és újév közötti időszak teljesen ilyen volt (illetve talán már karácsony előtt kicsivel elkezdődött a dolog). Vissza is esett a forgalom rendesen. Ami azonban érdekes: minden hónapban kb. 20%-kal nőtt az oldal látogatottsága, s hiába esett vissza a látogatottság decemberben, mégis ugyanúgy nőtt január végére a forgalom, mintha decemberben minden a szokottnak megfelelően történt volna (tehát a november végihez képest +40% volt a a látogatottság). Van is egy kapcsolódó elmélet, amit ezek szerint weboldalakra is lehet alkalmazni: háború után (ami esetünkben a visszaeséssel járó holtidő) a gazdaságok teljesítménye rendkívüli ütemben nő, egészen addig a szintig, amit - normál fejlődési ütemével - a gazdaság háború nélkül elért volna.

Tehát a növekvő oldalak tulajdonosainak üzenem, hogy a rövidebb holtidők miatt ne aggódjanak (persze ez nem vonatkozik a Konrád által amlített kampányokra :))!

retek · http://tagok.hotdog.hu/retek 2007.05.27. 20:37:41

A 14-23 ifjúsági célcsoportnál a hétvégi internet használat nem esik annyira (sőt! péntek nagyon erős nap) vissza, mint a felnőtt célcsoportnál.

Érdemes tehát ilyenkor a tömegtermékek helyett (persze azoknak, akiknek a fiatalok is számítanak) erre a célcsoportra lőni.
Be fog jönni.


süti beállítások módosítása