Ez az év bővelkedik a hosszú hétvégékben: 3-4 napig kiürülnek a városok, sokan utaznak országon belül és kívül. Itt is van éppen előttünk egy újabb ilyen 3 nap.
Miközben ez egy kellemes állapot (nem kell dolgozni, meg minden), az internetes forgalomnak nagy pofon tud lenni. Főleg, ahogy elnéztem, a reklám hatékonyságnak. Ezek a hétvégék jól visszavetik az éppen futó kampányokat, kicsit jobban is, mint a normál hétvégék.
Persze ez érthető és könnyen magyarázható, ráadásul sok újdonság sincs a fentiekben. Amitől mégis érdekes, hogy amikor átrakják a munkanapokat hétvégére, akkor az nem látszik annyira a forgalomban: nem lesz sokkal jobb, mint a szabadnapos hétvégi nap. Sőt, amikor egy csütörtök-péntek volt szabadnap, és az azt megelőző szombat lett volna munkanap, akkor gyakorlatilag 9 napig (szombattól következő vasárnapig) gyengébb volt a reklám teljesítés is (azaz pl. kevésbé kattintottak).
Szóval, figyelmesen kell nézni a naptárat, amikor kampányt időzítünk. És akkor még nem is beszéltünk az időjárás hatásairól...
Utolsó kommentek